A XIXO olyan újdonsággal kezdi 2022-es évet, amilyet még TUTTI nem ittunk
A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben, már az év első heteiben elképesztő hírrel jelentkezik, hiszen 2021-ben megálmodta, majd 2022 első napjaiban pedig piacra is dobja legújabb ízét, a szenzációs XIXO Tutti Fruity-t!
Már a tavalyi évet is rendkívüli bejelentéssel kezdte a XIXO, hiszen egy teljes termékkategóriából vezette ki a műanyagpalackokat és szénsavas italait kizárólag 100%-ban és végtelenszer újrahasznosítható aludobozba csomagolta. A vállalat ezen lépése környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontból is példamutató volt. Ennél a pontnál még nem állt meg a magyar brand, a márka továbbfejlesztése folytatódott: teljesen új design került a jegesteák csomagolására, elindították a „Miért ne” kampányukat, amelyhez több reklámfilmet is készítettek.
A dinamikusan fejlődő márkától tehát nem idegen, hogy az idei évet is egy újdonsággal indítja, hiszen Magyarországon a nagy üdítőital gyártók közül elsőként jelenik meg a piacon a Tutti Fruity elnevezésű termékével, amely tuttifrutti ízű, koffeinmentes, hozzáadott C-, B3, B5, B6 és B12 vitaminokkal és gondosan válogatott összetevőkkel tartósítószer nélkül készül. Természetesen aludobozos kiszerelésben.
“Folyamatosan új ízeken törjük a fejünket, mindig innovációkon dolgoznak termékfejlesztőink. A XIXO eddig is a megújulásról és a trendérzékenységéről volt híres, sőt a csomagolás tekintetében inkább diktáltuk, mint követtük volna trendeket. Míg a legtöbb italgyártó az év második negyedévére hagyja a nagy bejelentéseit, mi már most előrukkolunk a XIXO újdonságával, a Tutti Fruity-val. Látjuk, hogy szomjazzák a kategória fogyasztói az újdonságokat és nagy nyitottságot mutatnak a különleges ízekre. Szerettünk volna a fogyasztóinknak 2022 elején egy tutti tippet adni, hogy szerintünk mi lesz az év legmenőbb XIXO íze, így ebben is szakítottunk a megszokásokkal és egy váratlan, ámde mégis izgalmas, más kategóriákban már bizonyított ízzel indítjuk az évet. Azt gondoljuk, hogy elkészítettük az eddig legfinomabb ízünket, amely minden generáció számára egy igazán remek választás lehet, hiszen az új ital mindenben maximálisan megfelelhet a modern fogyasztói elvárásoknak is, viszont hű marad a XIXO alapértékeihez. Nincs benne se koffein, se tartósítószer, van viszont, amiben többet nyújtunk a korábbi XIXO szénsavas italokhoz képest, hiszen többféle B-vitamint, illetve C-vitamint is tartalmaz a Tutty Fruity. Az édes zamatról a sztívia és a gyümölcscukor gondoskodik, így a többi XIXO termékhez hasonlóan, akár már iskolai büfékben is árusítható. Ezek alapján csak az a kérdés: Miért ne lehetne a Tutti Fruity az év kedvenc XIXO terméke?” – mondta el a XIXO új szénsavas italáról Vecsei Márton, a XIXO márka vezetője.
A XIXO mindig is finom és prémium termékeiről volt híres, egy olyan márka, mely kiváló minőséget jó áron kínál a szénsavas ital és jegestea kedvelőknek, emellett sokat tesz a környezet védelméért és a fenntarthatóságért. A márka az újdonság bevezetésén túl 2022-ben számos meglepetéssel jelentkezik, hiszen miért ne próbálnál ki az idei évben valami újat, ha megkívánod?
A XIXO Tutti Fruity januártól már a boltok polcain megtalálható 250 ml-es aludobozos kiszerelésben.
Kapcsolódó cikkeink
Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >Akár 10 millió forintot is rejthet egy XIXO-üdítő
Elstartolt a XIXO történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka, amelynek keretein belül…
Tovább olvasom >XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >