A Wolttal társulva épít „dark store” hálózatot a horvát Studenac
A horvát Studenac együttműködési megállapodásra lépett a Wolt házhozszállítási platformmal, melynek keretében „dark store” hálózatot hoznak létre.
A szolgáltatás révén a vásárlók kizárólag a Wolt alkalmazásában tudják termékrendeléseiket leadni. Az első dark store-ok előreláthatólag Splitben és Zágrábban kezdik meg működésüket még a nyár során.
A megállapodás szerint a Studenac termékeket és felszerelést biztosít, míg a Wolt a logisztikáról és a termékek házhozszállításáról gondoskodik. A közös munka mindkét partnert hozzásegíti ahhoz, hogy vásárlóik igényeit kielégítsék, és minőségi szolgáltatást nyújtsanak.
Kapcsolódó cikkeink
A horvát gazdasági miniszter szerint a turizmus miatt nőnek az árak Horvátországban
A turisztikai szezon miatt fellépő szezonális hatások okozzák az újabb…
Tovább olvasom >Áremelkedés veszélyezteti Horvátország turisztikai versenyképességét
Az elmúlt három évben 50 százalékkal emelkedtek a horvátországi turisztikai…
Tovább olvasom >Horvát tengerpart, magyar szívvel: ismét Vir a nyár favoritja
A 2025-ös nyári szezonban is Horvátország számít a legkedveltebb külföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >