A Wolt elindítja a Wolt Ads-t, amely hozzájárul partnerei üzleti növekedéséhez
A Wolt dedikált hirdetési lehetőségeket indított mind a helyi kereskedő partnerei (Wolt Ads for Merchants), mind a nagyobb nemzetközi márkák (Wolt Ads for Brands) számára. A szolgáltatások a Wolt legtöbb piacán elérhetőek.
A kereskedők csak akkor fizetnek a Wolt Adsért, ha a vásárlók vásárolnak – nem a kattintások vagy megtekintések alapján.
A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind a 27 piacára.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy újabb partnereknek mutathatjuk be a Wolt Ads-t. Az elmúlt hónapokban partnereink jelentős növekedést könyvelhettek eladásaikban és a reklámköltések megtérülésében. Bár ezen a területen még nagyon korai szakaszban vagyunk, a kezdeti eredmények és a partnereink visszajelzései rendkívül bíztatóak, és megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk”
– mondta Catalina Salazar, a Wolt Ads globális vezetője.
Ma a Woltnak több mint 36 millió regisztrált felhasználója van 27 piacon és több mint 500 városban.
„A Wolt Ads lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy új helyszíneket és ajánlatokat fedezzenek fel, már a vásárlás közben, nem pedig más tevékenységek megszakításával”
– folytatja.
„Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy az általunk megjelenített fizetett tartalmak mindig relevánsak legyenek, és hogy senkit ne terheljünk túl sok ilyen tartalommal. Azt szeretnénk, ha a reklámok mindenkinek előnyösek lennének, és még hasznosabbá tennék a Woltot.”
Dedikált lehetőségek kereskedők és márkák számára egyaránt
A Wolt Ads két szolgáltatási vonallal rendelkezik: Wolt Ads kereskedőknek és Wolt Ads márkáknak. Az előbbi a Wolt több mint 140 000 kereskedőpartnerének kiszolgálására összpontosít a Wolt piacain, akiknek 86%-a független kisvállalkozás. Az utóbbi a Wolt nagy nemzetközi partnermárkái számára készült.
Wolt hirdetések kereskedőknek: Többféle hirdetési felületen keresztül növeli a helyi kereskedők láthatóságát, beleértve a keresőben, az Üzletek és Éttermek lapokon, valamint a Felfedezé oldalon található dedikált pozíciókat. A kereskedők a Wolt önkiszolgáló eszközein keresztül teljes mértékben irányíthatják hirdetéseiket, és csak az eladásokat ösztönző hirdetésekért fizetnek – nem pedig a kattintásokért vagy megtekintésekért.
Wolt hirdetések márkák számára: Kifejezetten a nemzetközi márkák számára készült, nagyobb láthatóságot biztosítva mind az alkalmazáson belül, mind offline. A márkák számára kínált lehetőségek között szerepelnek bannerek, szponzorált elhelyezések a terméklistákban, valamint a csomagoláson, márkás táskákon és hipercélzott termékmintákon.
„Végső soron szeretnénk, ha növekedést segítő szolgáltatássá válnánk a vállalkozások számára, a kis helyi partnerektől a nagyobb nemzetközi márkákig. Ez egy ambiciózus cél, és keményen dolgozunk azért, hogy elérjük”
– folytatja Salazar.
A Woltról: A Wolt egy helsinki székhelyű technológiai vállalat, amely online platformot fejleszt vásárlók, kereskedők és futárok számára. A Wolt összeköti azokat, akik ételt vagy egyéb termékeket szeretnének vásárolni azokkal, akik eladni és kiszállítani szeretnék azokat. Ennek érdekében különböző termékeket fejleszt logisztikai és kereskedelmi szoftverektől kezdve pénzügyi szolgáltatásokig, illetve Wolt Market néven saját élelmiszer-üzletláncot is fenntart. A Wolt szolgáltatásai között megtalálható a Wolt+ (házhozszállítás-előfizetés vásárlók részére), a Wolt for Work (melegétel-juttatás, valamint irodai étel és élelmiszer kiszállítás vállalatok számára), a Wolt Drive (utolsó kilométeres, azonnali kiszállítás kereskedők részére) és a Wolt Self-Delivery (platform kereskedő partnerek részére, saját kézbesítéssel). A Wolt küldetése, hogy a városokat jobb helyekké tegye a helyi közösségek erősítésével és növekedésének támogatásával.
A Woltot 2014-ben alapították, és 2022-ben egyesült a DoorDash-szel. A DoorDash ma 31 országban működik, ebből 27 országban a Wolt termékével és márkájával.
Kapcsolódó cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem…
Tovább olvasom >Dupla rendelés egyetlen házhozszállítási díjért a Woltnál
A Wolt bejelentette, hogy magyarországi felhasználói mostantól egyszerre két, ugyanazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >