A wifihálózat, amivel mindenki jól jár
A WifiZone professzionális wifihálózatával az éttermek, kávézók, hotelek és egyéb nagy forgalmú közterületek olyan vezeték nélküli elérést tudnak biztosítani vendégeiknek, amely használata végre mindkét oldal számára kényelmes és biztonságos.
Egy étteremben, szállodában ma már természetes a díjmentes wifi, így önmagában nem jelent versenyelőnyt. Miben nyújt többet a WifiZone?
A hazai wifihelyzet kaotikus. Egyrészt a biztosítása szinte kötelezővé vált minden nagy látogatottságú helyszín esetében, ráadásul díjmentesen. Éppen ezért – mivel közvetlen bevétel nem származik belőle – a vendéglátóhelyek igyekeznek a lehető legalacsonyabb költségből kiépíteni. Ez pedig általában alacsonyabb minőséget is jelent a felhasználó számára. Másrészt eközben a versenytárs mobilinternet szinte mindenhol elérhető, használatához pedig elég egy SIM-kártya, így ha a wifi nem megbízható, inkább mobilnetre váltanak. Jóllehet a mobilnet nem ingyenes, de még csak nem is olcsó. Ez a verseny hozta létre a Magyarországon található „wifidzsungelt”. A WifiZone ebben a káoszban teremt rendet: abban segít, hogy a vendéglátóhelyek magas színvonalú, kényelmes és biztonságos wifielérést kínálhassanak vendégeiknek, szabályozott formában.
Miért nem elég a szolgáltató hely saját internetkapcsolata? És miért szükséges a szabályozott elérés?
Több problémát is okoz, ha az üzemeltető saját kapcsolatát osztja meg látogatóival. Először is, a vendéglátóhely saját internetkapcsolatának technikai kialakítása nem alkalmas erre, minőségi szempontból sem. Gyakran előfordul, hogy ha több vendég lép fel a hálózatra, azzal jelentősen csökken a sávszélesség, ez pedig nagyban rontja a böngészési élményt.
Emellett a saját kapcsolat megosztásával az üzemeltető komoly biztonsági kockázatnak is kiteszi magát és a felhasználót is! Egyrészt a felhasználók akár a helyszín belső hálózatát is elérhetik, másrészt a hálózathoz kapcsolódó vendégek eszközeihez is hozzáférhetnek illetéktelenül. Ráadásul ha illegális célra használják a hálózatot, például szabálysértést vagy akár bűntényt követnek el azon keresztül, akkor a felhasználó nem beazonosítható, minden az üzemeltetőhöz vezet vissza, így a felelősségre vonás is őt éri. Ezért különösen fontos, hogy a hálózat mindkét irányban biztonságos legyen. A WifiZone esetében a professzionális kialakítás és a biztonsági beállítások gondoskodnak arról, hogy az adatlopás kizárt legyen. Az elérés szabályozása és a felhasználók azonosítása pedig az egyedi, saját fejlesztésű captive portál feladata. Ez a kialakítás a nemzetközi hotelláncok legszigorúbb előírásainak is megfelel.
Mi az a captive portál? A szabályozáson kívül mit kínál a hoteleknek, éttermeknek?
A captive portál minden böngészés kezdőoldala, ahol az első lépés a regisztráció, mely kötelező, mielőtt a felhasználók kilépnek a hálózatra. A szabályozáson túl azonban egy izgalmas direktmarketing-modullal is rendelkezik. Korábban már elhangzott, hogy a díjmentes wifielérés biztosítása egy vendéglátóhely számára nem hoz közvetlenül bevételt. Ezzel a modullal azt teszi lehetővé a rendszer, hogy a wifikapcsolat az üzemeltető számára is megérje, mivel segítségével jobban megismerheti vendégeit, és új módon kommunikálhat velük.
Hogyan teszi lehetővé a vendégekkel való kommunikációt?
A modul egyik funkciója hirdetési felületeket biztosít, és alkalmas videók lejátszására vagy kérdőívek megjelenítésére a felhasználók számára. Másik fontos tulajdonsága, hogy anonim adatokat gyűjt, és felhasználói statisztikákat készít, így az üzemeltető megismerheti vendégei viselkedését, és többek között az e-mail címeken keresztül új csatornákon érheti el őket.
A WifiZone hotspotok már számos helyen elérhetőek, a partnerek között megtalálhatóak: a Burger King éttermek, SYMA Csarnok, Westend City Center, Lurdy Ház, NH Hotel, Hotel Adina, Park-Inn Sárvár, Uránia Filmszínház, Városligeti Műjégpálya, NU – Bor és Bisztronómia, Récsei Center, Duna Pláza, Corvin Pláza, KÖKI Terminál. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >