A Wiesbauer-Dunahús már felkészült a jövőre
Pontosan 20 évvel az üzemalapítást követően, 2014 őszén a Wiesbauer-Dunahús használatba vette az új üzemrészt. A bővítéssel és a meglévő üzem ezzel egy időben történő modernizációjával, illetve a legújabb technikával történő felszerelésével a vállalat további munkahelyeket teremt Gönyűn.
Henry Heumann ügyvezetése alatt az elmúlt évben a mintegy 100 dolgozó, 3,4 milliárd forint forgalmat ért el és közel 2600 tonna mennyiségű terméket állított elő. A legfőbb termékfejlesztés ebben az időszakban a sült húskenyér volt, valamint a termékpaletta bővítése a szeletelt termékek, és a grillspecialitások körében.
A 2015-ös évre az ügyvezető Henry Heumann további 10%-os forgalomnövekedést tervez, melyet egyrészt a magyar piacra szánt termékek innovációja által (pl. a grill szortiment továbbfejlesztése), másrészt pedig egy nagyszabású export piacra irányuló értékesítési „offenzíva“ által kíván elérni. Elsősorban Ausztriában és Németországban, de emellett még a cseh piacon is szeretne a tipikus magyar specialitásokkal pontot szerezni. Az idei évben ki kell építeni a termelésben egy szakemberekből és további munkatársakból álló dolgozói apparátust, amely a növekvő piaci igények kielégítését megfelelően el tudja látni.
A folyamatosan emelkedő mértékű piaci kereslet a Wiesbauer-Dunahús termékei iránt megalapozták a Wiesbauer Holding AG vezetőségének döntését – élén Karl Schmiedbauer úrral – , hogy belevágjanak egy több mint egymilliárd Forint értékű beruházásba. Az üzemterület megduplázásával mindenekelőtt új raktár-, hűtő-, csomagoló- és komissiózó területek létesítése történt. Természetesen az újonnan épített helyiségek is a legmodernebb technológiával vannak felszerelve. Az építkezés mellett párhuzamosan történik a már meglévő üzemegységek átalakítása, modernizálása is. Valamennyi gyártási folyamat a legmagasabb szinten működik, akárcsak a higiéniai követelmények betartása.
A véghezvitt beruházások lehetővé teszik a termelési kapacitás kiszélesítését, ezáltal a Wiesbauer-Dunahús jól felkészült a jövő év várható kihívásaira
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >A magyar húsipar kihívásai és teljesítménye 2023-ban
A 2023-as év a magyar élelmiszeripar számára jelentős kihívásokkal telt,…
Tovább olvasom >A vágóüsző termelői ára emelkedett legnagyobb mértékben
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024 január–augusztusában a szarvasmarha…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >