A Wiesbauer-Dunahús már felkészült a jövőre
Pontosan 20 évvel az üzemalapítást követően, 2014 őszén a Wiesbauer-Dunahús használatba vette az új üzemrészt. A bővítéssel és a meglévő üzem ezzel egy időben történő modernizációjával, illetve a legújabb technikával történő felszerelésével a vállalat további munkahelyeket teremt Gönyűn.
Henry Heumann ügyvezetése alatt az elmúlt évben a mintegy 100 dolgozó, 3,4 milliárd forint forgalmat ért el és közel 2600 tonna mennyiségű terméket állított elő. A legfőbb termékfejlesztés ebben az időszakban a sült húskenyér volt, valamint a termékpaletta bővítése a szeletelt termékek, és a grillspecialitások körében.
A 2015-ös évre az ügyvezető Henry Heumann további 10%-os forgalomnövekedést tervez, melyet egyrészt a magyar piacra szánt termékek innovációja által (pl. a grill szortiment továbbfejlesztése), másrészt pedig egy nagyszabású export piacra irányuló értékesítési „offenzíva“ által kíván elérni. Elsősorban Ausztriában és Németországban, de emellett még a cseh piacon is szeretne a tipikus magyar specialitásokkal pontot szerezni. Az idei évben ki kell építeni a termelésben egy szakemberekből és további munkatársakból álló dolgozói apparátust, amely a növekvő piaci igények kielégítését megfelelően el tudja látni.
A folyamatosan emelkedő mértékű piaci kereslet a Wiesbauer-Dunahús termékei iránt megalapozták a Wiesbauer Holding AG vezetőségének döntését – élén Karl Schmiedbauer úrral – , hogy belevágjanak egy több mint egymilliárd Forint értékű beruházásba. Az üzemterület megduplázásával mindenekelőtt új raktár-, hűtő-, csomagoló- és komissiózó területek létesítése történt. Természetesen az újonnan épített helyiségek is a legmodernebb technológiával vannak felszerelve. Az építkezés mellett párhuzamosan történik a már meglévő üzemegységek átalakítása, modernizálása is. Valamennyi gyártási folyamat a legmagasabb szinten működik, akárcsak a higiéniai követelmények betartása.
A véghezvitt beruházások lehetővé teszik a termelési kapacitás kiszélesítését, ezáltal a Wiesbauer-Dunahús jól felkészült a jövő év várható kihívásaira
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a könnyű és a nehéz bárány ára
Az Európai Bizottság adatai szerint az Európai Unió juh- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >