A Wiesbauer-Dunahús már felkészült a jövőre
Pontosan 20 évvel az üzemalapítást követően, 2014 őszén a Wiesbauer-Dunahús használatba vette az új üzemrészt. A bővítéssel és a meglévő üzem ezzel egy időben történő modernizációjával, illetve a legújabb technikával történő felszerelésével a vállalat további munkahelyeket teremt Gönyűn.
Henry Heumann ügyvezetése alatt az elmúlt évben a mintegy 100 dolgozó, 3,4 milliárd forint forgalmat ért el és közel 2600 tonna mennyiségű terméket állított elő. A legfőbb termékfejlesztés ebben az időszakban a sült húskenyér volt, valamint a termékpaletta bővítése a szeletelt termékek, és a grillspecialitások körében.
A 2015-ös évre az ügyvezető Henry Heumann további 10%-os forgalomnövekedést tervez, melyet egyrészt a magyar piacra szánt termékek innovációja által (pl. a grill szortiment továbbfejlesztése), másrészt pedig egy nagyszabású export piacra irányuló értékesítési „offenzíva“ által kíván elérni. Elsősorban Ausztriában és Németországban, de emellett még a cseh piacon is szeretne a tipikus magyar specialitásokkal pontot szerezni. Az idei évben ki kell építeni a termelésben egy szakemberekből és további munkatársakból álló dolgozói apparátust, amely a növekvő piaci igények kielégítését megfelelően el tudja látni.
A folyamatosan emelkedő mértékű piaci kereslet a Wiesbauer-Dunahús termékei iránt megalapozták a Wiesbauer Holding AG vezetőségének döntését – élén Karl Schmiedbauer úrral – , hogy belevágjanak egy több mint egymilliárd Forint értékű beruházásba. Az üzemterület megduplázásával mindenekelőtt új raktár-, hűtő-, csomagoló- és komissiózó területek létesítése történt. Természetesen az újonnan épített helyiségek is a legmodernebb technológiával vannak felszerelve. Az építkezés mellett párhuzamosan történik a már meglévő üzemegységek átalakítása, modernizálása is. Valamennyi gyártási folyamat a legmagasabb szinten működik, akárcsak a higiéniai követelmények betartása.
A véghezvitt beruházások lehetővé teszik a termelési kapacitás kiszélesítését, ezáltal a Wiesbauer-Dunahús jól felkészült a jövő év várható kihívásaira
Kapcsolódó cikkeink
Hasít a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program
Magyarország forrásainak a magyar családoknál és a vállalkozásoknál van a…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >