A Wiesbauer-Dunahús már felkészült a jövőre
Pontosan 20 évvel az üzemalapítást követően, 2014 őszén a Wiesbauer-Dunahús használatba vette az új üzemrészt. A bővítéssel és a meglévő üzem ezzel egy időben történő modernizációjával, illetve a legújabb technikával történő felszerelésével a vállalat további munkahelyeket teremt Gönyűn.
Henry Heumann ügyvezetése alatt az elmúlt évben a mintegy 100 dolgozó, 3,4 milliárd forint forgalmat ért el és közel 2600 tonna mennyiségű terméket állított elő. A legfőbb termékfejlesztés ebben az időszakban a sült húskenyér volt, valamint a termékpaletta bővítése a szeletelt termékek, és a grillspecialitások körében.
A 2015-ös évre az ügyvezető Henry Heumann további 10%-os forgalomnövekedést tervez, melyet egyrészt a magyar piacra szánt termékek innovációja által (pl. a grill szortiment továbbfejlesztése), másrészt pedig egy nagyszabású export piacra irányuló értékesítési „offenzíva“ által kíván elérni. Elsősorban Ausztriában és Németországban, de emellett még a cseh piacon is szeretne a tipikus magyar specialitásokkal pontot szerezni. Az idei évben ki kell építeni a termelésben egy szakemberekből és további munkatársakból álló dolgozói apparátust, amely a növekvő piaci igények kielégítését megfelelően el tudja látni.
A folyamatosan emelkedő mértékű piaci kereslet a Wiesbauer-Dunahús termékei iránt megalapozták a Wiesbauer Holding AG vezetőségének döntését – élén Karl Schmiedbauer úrral – , hogy belevágjanak egy több mint egymilliárd Forint értékű beruházásba. Az üzemterület megduplázásával mindenekelőtt új raktár-, hűtő-, csomagoló- és komissiózó területek létesítése történt. Természetesen az újonnan épített helyiségek is a legmodernebb technológiával vannak felszerelve. Az építkezés mellett párhuzamosan történik a már meglévő üzemegységek átalakítása, modernizálása is. Valamennyi gyártási folyamat a legmagasabb szinten működik, akárcsak a higiéniai követelmények betartása.
A véghezvitt beruházások lehetővé teszik a termelési kapacitás kiszélesítését, ezáltal a Wiesbauer-Dunahús jól felkészült a jövő év várható kihívásaira
Kapcsolódó cikkeink
1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >Újabb beruházás támogatja az erdei turizmust
Erdeink rekreációs szerepe az utóbbi időben felértékelődött, mutatja ezt az…
Tovább olvasom >Emelkedett a vágómarha termelői ára 2025 első 16 hetében
Az AKI PÁIR adatai szerint emelkedtek a vágómarha termelői árai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >