A Whirlpool bemutatja a jövő interaktív konyháját
A Whirlpool az EuroCucina kiállításon bemutatja a háztartási berendezések következő generációját. A jövő ígéretes interaktív konyhájában a háztartási berendezések még szorosabban összekapcsolódnak, hogy a közeli jövőben innovatív és intuitív megoldásokkal könnyebbé tegyék és segítsék mindennapi életünket. Ugyanakkor a forradalmian innovatív új Whirlpool termékek, többek között a SmartCook indukciós főzőlap, a SupremeClean mosogatógép és a Supreme beépített hűtőgépcsalád kiállítása arra is rámutat, hogy már most megkezdődött a jövőbe való átlépés.
A Whirlpool elismerten élen jár az innováció és a fogyasztók mindennapi életet segítő, intuitív módon és egyszerűen használható megoldások terén. A Whirlpool Corporation több mint 100 éves tapasztalatával az első számú háztartási berendezésgyártó, és készülékeit a legkiválóbb formatervezés jellemzi, amelyhez a legújabb technológiák társulnak, és amely tökéletesen illeszkedik a mai elegáns otthonokba. A folyamatos innovációnak köszönhetően a Whirlpool termékei elébe mennek a fogyasztók új igényeinek és mindenkor megfelelnek azoknak.
Lépjen be a jövő interaktív konyhájába
A Whirlpool „Jövő interaktív konyhája” koncepciója egy intelligens konyhában zajló mindennapi életet szimulál. Azt mutatja be, hogy hogyan működik a konyha, mint a főzés és az információszerzés központja. Elénk tárja, hogy a Whirlpool intelligens technológia hogyan működik együtt az összekapcsolt intelligens eszközök világával – illetve a csatlakoztatott készülékek szélesebb értelemben vett ökorendszere a „tárgyak internetével” –, hogy a családot a közeli jövőben segítse a családot a főzés, takarítás és mosás terén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >