A WhatsApp-ra viszi szórólapjait a REWE Németországban
A német REWE Csoport marketingtevékenységének digitalizálása során most a WhatsApp felé fordult, és a jövőben vásárlóival e platformon osztja meg szórólapjait. A lépés természetesen következett a kereskedelmi lánc korábbi vállalásából, miszerint 2023 nyarára teljesen kiiktatja működéséből a nyomtatott szórólapok használatát, és ezzel több mint 73 000 tonna papírt, 70 000 tonna szén-dioxidot, 1,1 millió tonna víz felhasználását és 380 millió kWh energiát takarít meg évente.
Németországban a WhatsApp népszerű, és sokan használják, így a lánc döntése érthető. Az országos bevezetés előtt indított tesztek szerint a WhatsAppra küldött digitális szórólapok komoly érdeklődést kaptak mind a szolgáltatásra feliratkozási, a megnyitási arány és a szórólapok olvasásával töltött idő vonatkozásában.
A szolgáltatást a Meta hivatalos üzleti partnere, a 360dialog hozta létre.
Kapcsolódó cikkeink
Az alternatív italok áfájának csökkentéséért kampányolnak Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ryanair: novembertől csak digitális beszállókártyával lehet utazni
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Itt az új munkahelyi álom: papírmentes, stresszmentes és inspiráló
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a METRO Bukarest mellett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával optimalizálja üzleteiben a polcképet és árstratégiáját a Müller
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >