A WhatsApp-ra viszi szórólapjait a REWE Németországban
A német REWE Csoport marketingtevékenységének digitalizálása során most a WhatsApp felé fordult, és a jövőben vásárlóival e platformon osztja meg szórólapjait. A lépés természetesen következett a kereskedelmi lánc korábbi vállalásából, miszerint 2023 nyarára teljesen kiiktatja működéséből a nyomtatott szórólapok használatát, és ezzel több mint 73 000 tonna papírt, 70 000 tonna szén-dioxidot, 1,1 millió tonna víz felhasználását és 380 millió kWh energiát takarít meg évente.
Németországban a WhatsApp népszerű, és sokan használják, így a lánc döntése érthető. Az országos bevezetés előtt indított tesztek szerint a WhatsAppra küldött digitális szórólapok komoly érdeklődést kaptak mind a szolgáltatásra feliratkozási, a megnyitási arány és a szórólapok olvasásával töltött idő vonatkozásában.
A szolgáltatást a Meta hivatalos üzleti partnere, a 360dialog hozta létre.
Kapcsolódó cikkeink
Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >