A WhatsApp-ra viszi szórólapjait a REWE Németországban
A német REWE Csoport marketingtevékenységének digitalizálása során most a WhatsApp felé fordult, és a jövőben vásárlóival e platformon osztja meg szórólapjait. A lépés természetesen következett a kereskedelmi lánc korábbi vállalásából, miszerint 2023 nyarára teljesen kiiktatja működéséből a nyomtatott szórólapok használatát, és ezzel több mint 73 000 tonna papírt, 70 000 tonna szén-dioxidot, 1,1 millió tonna víz felhasználását és 380 millió kWh energiát takarít meg évente.
Németországban a WhatsApp népszerű, és sokan használják, így a lánc döntése érthető. Az országos bevezetés előtt indított tesztek szerint a WhatsAppra küldött digitális szórólapok komoly érdeklődést kaptak mind a szolgáltatásra feliratkozási, a megnyitási arány és a szórólapok olvasásával töltött idő vonatkozásában.
A szolgáltatást a Meta hivatalos üzleti partnere, a 360dialog hozta létre.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Fejlesztésben látják a jövőt a hazai KKV-k
A cégek döntő többsége vágyik rá, és tervez a technológiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >