A webáruházak 18 százalékos bővülést várnak az utolsó negyedévben
Az idei utolsó negyedévben mintegy 18 százalékkal lehet nagyobb az online kiskereskedelmi forgalom, mint egy évvel korábban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott összefoglaló szerint idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben, a webáruházak 54 százaléka készült akciókkal a múlt heti fekete péntekre.
A kereskedők éves online forgalmuk akár több mint egyharmadát is realizálják az év utolsó három hónapjában. Emiatt az online boltok több mint 65 százaléka már október vége előtt megkezdte a felkészülést az év utolsó 5-6 hete során várható vásárlási rohamra.
Erre az időszakra sok kereskedő plusz munkaerőt is bevon, ami átlagosan 2 embert jelent. A legnagyobb boltok az ünnepi szezon miatt megnövekedett rendelések kezelését nem egy esetben 10 fő feletti bővítéssel tudják csak megoldani.
A szezon fő nehézségeit a webáruházak számára a megnövekedett adminisztrációs feladatok jelentik. Az áruházak 53 százalékánál jelent nehézséget az ügyfélszolgálat leterheltsége és 46 százalékuknál a rendelésszám kezelése. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >Minden második német háztartásnak nehézséget okoznak az élelmiszerárak
Az emelkedő élelmiszerárak 2023-ban a német lakosság több mint felét…
Tovább olvasom >Az ár-érték arány az úr, de többet is költenénk…
A Business Days konferencián Mekler Anita, a PwC Magyarország cégtársa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >