A webáruházak 18 százalékos bővülést várnak az utolsó negyedévben
Az idei utolsó negyedévben mintegy 18 százalékkal lehet nagyobb az online kiskereskedelmi forgalom, mint egy évvel korábban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott összefoglaló szerint idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben, a webáruházak 54 százaléka készült akciókkal a múlt heti fekete péntekre.
A kereskedők éves online forgalmuk akár több mint egyharmadát is realizálják az év utolsó három hónapjában. Emiatt az online boltok több mint 65 százaléka már október vége előtt megkezdte a felkészülést az év utolsó 5-6 hete során várható vásárlási rohamra.
Erre az időszakra sok kereskedő plusz munkaerőt is bevon, ami átlagosan 2 embert jelent. A legnagyobb boltok az ünnepi szezon miatt megnövekedett rendelések kezelését nem egy esetben 10 fő feletti bővítéssel tudják csak megoldani.
A szezon fő nehézségeit a webáruházak számára a megnövekedett adminisztrációs feladatok jelentik. Az áruházak 53 százalékánál jelent nehézséget az ügyfélszolgálat leterheltsége és 46 százalékuknál a rendelésszám kezelése. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >