A Walmart új technológiával győzné le az Amazont és a Krogert
A Walmart Alphabotjával az online élelmiszer-megrendelések üzletszintű gyorsabb és hatékonyabb összeállítására törekszik. Az új technológiával való kísérlet 2019 közepén indult a vállalat salemi központjában.
Az Alert Innovation által a Walmart számára fejlesztett Alphabot egy közel 1860 négyzetméteres raktárban önműködő bevásárlókocsi segítségével gyűjti össze az online megrendelésekben szereplő feldolgozott, hűtött és fagyasztott termékeket. Ezeket egy in-store munkaállomásra továbbítja, ahol egy bolti eladó ellenőrzi, csomagolja és kézbesíti a rendelést.
A zöldség-gyümölcsök, valamint a frissáru összekészítését továbbra is az alkalmazottak végzik kézzel. Az Alphabot valós idejű készletinformációkat is közöl, ami lehetővé teszi az intelligens polcfeltöltést és a személyre szabott helyettesítő termékek ajánlását.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >