A Walmart új technológiával győzné le az Amazont és a Krogert
A Walmart Alphabotjával az online élelmiszer-megrendelések üzletszintű gyorsabb és hatékonyabb összeállítására törekszik. Az új technológiával való kísérlet 2019 közepén indult a vállalat salemi központjában.
Az Alert Innovation által a Walmart számára fejlesztett Alphabot egy közel 1860 négyzetméteres raktárban önműködő bevásárlókocsi segítségével gyűjti össze az online megrendelésekben szereplő feldolgozott, hűtött és fagyasztott termékeket. Ezeket egy in-store munkaállomásra továbbítja, ahol egy bolti eladó ellenőrzi, csomagolja és kézbesíti a rendelést.
A zöldség-gyümölcsök, valamint a frissáru összekészítését továbbra is az alkalmazottak végzik kézzel. Az Alphabot valós idejű készletinformációkat is közöl, ami lehetővé teszi az intelligens polcfeltöltést és a személyre szabott helyettesítő termékek ajánlását.
Kapcsolódó cikkeink
„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >