A Walmart ráerősít a divatra
A Walmart fókuszba helyezi a divatot. Az USA vezető kiskereskedője bejelentette, hogy Brandon Maxwell elismert divattervezőt nevezte ki a Free Assembly és a Scoop ruházati sajátmárkák kreatív igazgatójának.
Brandon Maxwell saját nevén futó luxus márkája tervezője és a „Project Runway” tévéműsor bírája volt. Kollekcióit olyan hírességeket viselik, mint Lady Gaga, Michelle Obama és Oprah. A közlemény a kereskedő saját vállalati oldalán olvasható. Egy videót is közzétettek, amely bemutatja, hogyan találkoztak Brandon és a Walmart útjai.
Megfizethető divat
A texasi Longview-ban született és nőtt fel, ahol elmondása szerint a Walmartban vásárolták meg a szükséges ruhákat. A kis Brandon Maxwell a ruházati állványok alatt játszott, amíg a szülei bevásároltak, így kezdődött a divathoz vezető útja. Mostantól a Walmartnál ő lesz a felelős a kollekciók tervezéséért, és belefolyik az anyag kiválasztásokba is. Maxwell részt vesz a Walmart sajátmárkás termékcsaládjainak marketing kezdeményezéseiben és kampányaiban is.
A megfizethető árairól széles körben ismert Walmart ezzel a lépéssel a dizájner divatban is kipróbálja magát. Noha évek óta folyamatosan bővítette ruházati kínálatát márkakapcsolatok, akvizíciók és újragondolások révén, most először von be híres divattervezőt is a folyamatokba.
Az elmúlt években a Walmart számos ruházati márkát vásárolt, köztük a DTC plusz méretű Eloquii márkát, a Moosejaw kültéri felszereléseket és ruházati márkákat, a Bonobos és a ModCloth termékeket.
Célkategória lesz a ruházat
A kiskereskedő több sajátmárkás ruházati termékcsalád márkát gyártat és újabb akvizíciókat tervez. A Walmart célja a Maxwell partnerséggel az lehet, hogy nevét komolyan vegyék a divatiparban és a vásárlók divatcélpontként tekintsenek az áruházláncra. A Walmart partnerségen keresztül Maxwell azt reméli, hogy képes lesz megfizethető áron hozzájuttatni az embereket a jól elkészített, minőségi ruházathoz. Feladata lesz a Free Assembly és a Scoop márkák évi négy szezonális kollekciójának felügyelete. Már a 2021-es téli felhozatalba is belefolyik. A közlemény szerint első teljes kollekciója 2022 tavaszán jelenik majd meg.
– Ez a partnerség lehetővé teszi számomra, hogy az ország kisvárosaiban élő számtalan emberhez eljuttassam a divat élményét és örömét. Mindenki megérdemli, hogy hozzáférjen a jól megtervezett ruhákhoz, elérhető áron – mondta Maxwell a közleményben.
Arcmaszk és donáció
Első lépésként Maxwell tervezett egy, kizárólag a Walmart-nál értékesített, egyedi arcmaszk-családot. A Walmart 100 000 dollárt adományoz a DonorsChoose.org jótékonysági szervezetnek, amelyet Maxwell választott ki, hogy segítse az állami iskolai tanárokat abban, hogy megszerezzék a szükséges anyagot és tapasztalatokat, amelyek elősegítik diákjaik tanulását.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország az ultra fast fashion élmezőnyében van
Az ultra fast fashion cégek egyre nagyobb mértékben uralják a…
Tovább olvasom >Egy napos késéssel, de 50 év után ismét Holdra szállást hajtott végre a NASA
50 év után, 2024. február 15-én ismét holdra szállást hajtott…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság netovábbja: narancshéjból készült ruhát is bemutatnak a Grow című kiállításon
Fenntartható anyagokból, például narancshéjból készült ruhákat is bemutatnak az amszterdami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >