A Walmart megveszi az ételszállító Cornershopot
225 millió amerikai dollárért vásárolta meg a Walmart az ételszállító szolgáltatást nyújtó, Chilében és Mexikóban működő Cornershopot. Ezzel a kereskedelmi vállalat házhozszállítási kapacitásait bővíti és sokcsatornás (omnichannel) stratégiáját támogatja Latin-Amerikában.
A Walmart sokat invesztál a Mexikóban folyamatosan bővülő online csatornába. Ennek keretében nemrégiben nyitotta meg első sokcsatornás üzletét, és 263 üzletet alakított át e-kereskedelem-kompatibilissá, amelyek közül 100 házhozszállítást is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >