A Walmart megveszi az ételszállító Cornershopot
225 millió amerikai dollárért vásárolta meg a Walmart az ételszállító szolgáltatást nyújtó, Chilében és Mexikóban működő Cornershopot. Ezzel a kereskedelmi vállalat házhozszállítási kapacitásait bővíti és sokcsatornás (omnichannel) stratégiáját támogatja Latin-Amerikában.
A Walmart sokat invesztál a Mexikóban folyamatosan bővülő online csatornába. Ennek keretében nemrégiben nyitotta meg első sokcsatornás üzletét, és 263 üzletet alakított át e-kereskedelem-kompatibilissá, amelyek közül 100 házhozszállítást is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >Veszélyben az élelmiszerbiztonság? Magyarország nem támogatja a Mercosur-egyezményt
Komoly aggodalmakat fogalmazott meg Nagy István agrárminiszter az EU és…
Tovább olvasom >