A Walmart megveszi az ételszállító Cornershopot
225 millió amerikai dollárért vásárolta meg a Walmart az ételszállító szolgáltatást nyújtó, Chilében és Mexikóban működő Cornershopot. Ezzel a kereskedelmi vállalat házhozszállítási kapacitásait bővíti és sokcsatornás (omnichannel) stratégiáját támogatja Latin-Amerikában.
A Walmart sokat invesztál a Mexikóban folyamatosan bővülő online csatornába. Ennek keretében nemrégiben nyitotta meg első sokcsatornás üzletét, és 263 üzletet alakított át e-kereskedelem-kompatibilissá, amelyek közül 100 házhozszállítást is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >