A Wal-Mart terjeszkedik Kínában
A világ legnagyobb kiskereskedője, a Wal-Mart eddig 51 százalékban tulajdonolta a kínai Yihaodian.com oldalt. A Reuters jelentése szerint június 30-án a Wal-Mart megszerezte a maradék 49 százalékot is. A lépést az tette lehetővé, hogy a kínai hatóságok múlt hónapban bejelentették a 100 százalékos külföldi tulajdonú vállalkozások engedélyezését. A kínai online piac gyorsan nő, ugyanakkor az ország gazdasági növekedése lassul.
A Yihaodian online tapasztalata és a Wal-Mart áruházak láncolata a mögöttes logisztikával együtt versenyelőnyt jelenthet az Ázsiában szintén terjeszkedő Carrefour és Tesco, valamint a feltörekvő helyi kereskedők közötti kiélezett küzdelemben.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madárinfluenza miatt tiltotta be Kína a spanyol baromfiimportot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: Elmaradt a meglepetés, de kockázatok azért még vannak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,1 százalékra lassult az infláció júliusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ezért érdemes hazai termékeket venni
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >