A Wal-Mart terjeszkedik Kínában
A világ legnagyobb kiskereskedője, a Wal-Mart eddig 51 százalékban tulajdonolta a kínai Yihaodian.com oldalt. A Reuters jelentése szerint június 30-án a Wal-Mart megszerezte a maradék 49 százalékot is. A lépést az tette lehetővé, hogy a kínai hatóságok múlt hónapban bejelentették a 100 százalékos külföldi tulajdonú vállalkozások engedélyezését. A kínai online piac gyorsan nő, ugyanakkor az ország gazdasági növekedése lassul.
A Yihaodian online tapasztalata és a Wal-Mart áruházak láncolata a mögöttes logisztikával együtt versenyelőnyt jelenthet az Ázsiában szintén terjeszkedő Carrefour és Tesco, valamint a feltörekvő helyi kereskedők közötti kiélezett küzdelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >