A Wal-Mart terjeszkedik Kínában
A világ legnagyobb kiskereskedője, a Wal-Mart eddig 51 százalékban tulajdonolta a kínai Yihaodian.com oldalt. A Reuters jelentése szerint június 30-án a Wal-Mart megszerezte a maradék 49 százalékot is. A lépést az tette lehetővé, hogy a kínai hatóságok múlt hónapban bejelentették a 100 százalékos külföldi tulajdonú vállalkozások engedélyezését. A kínai online piac gyorsan nő, ugyanakkor az ország gazdasági növekedése lassul.
A Yihaodian online tapasztalata és a Wal-Mart áruházak láncolata a mögöttes logisztikával együtt versenyelőnyt jelenthet az Ázsiában szintén terjeszkedő Carrefour és Tesco, valamint a feltörekvő helyi kereskedők közötti kiélezett küzdelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárult a 15. jubileumi Nap gyermekei pályázat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit jelent a hústartalom a húskészítményeknél?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >