A Wal-Mart csökkentette árait
A Wal-Mart csökkenti az üzleteiben árult élelmiszerek só-, cukor- és zsírtartalmát, s egyúttal a zöldségek és gyümölcsök árát is egy országos egészségtudatosság-kampánynak a keretében.
A projekt a gyermekkori elhízás ellen kívánja felvenni a kesztyűt.
Mint arra a The Washington Post rámutatott, Barack Obama néhány évvel ezelőtt még csak nem is volt hajlandó vásárolni a láncnál, amely hetente 14 millió vásárlót szolgál ki és mintegy 60 ezer beszállítóval szerződött.
A cég ráállt, hogy az üzleteiben forgalmazott csomagolt termékek sótartalmát 2015-ig 25, cukortartalmát pedig 10 százalékkal csökkentse. Azokat a termékeket, amelyek megfelelnek ennek a vállalásnak, megkülönböztető címkékkel látják el.
A Wal-Mart öt évvel ezelőtt kínos konfliktusba került a demokratákkal, amikor Hillary Clinton, aki akkor még New York állam szenátora volt, visszafizette a cégnek a számlájára befizetett kampány-hozzájárulást, mert a dolgozók szakszervezete hiába próbálkozott meg magasabb béreket és kedvezőbb egészségbiztosítási feltételeket kicsikarni az üzletláncból. Michelle Obama, férjének 2008-as elnökválasztási kampánya idején lemondott arról az állásról, amelyet a Wal-Mart egyik beszállítójának igazgatótanácsában betöltött.
Amerika első családjának ezentúl nem lesz nehéz dolga, ha a sokáig elkerült Wal-Martban akar majd vásárolni; a cég ugyanis, amely hagyományosan a vidéki és a külvárosi jelenlétre összpontosított, bejelentette, hogy hamarosan négy üzletet hoz létre Washingtonban – írta meg az MTI a Washinton Post nyomán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Digitális vállalatok Magyarországon
Az elmúlt évtizedek alapján világosan látszik, hogy azok a cégek…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >