A Wal-Mart biztonsági szempontok szerint pontozza termékeit
A világ legnagyobb áruházlánca, a Wal-Mart Stores Inc. ezentúl méri és pontozza a diszkontjaiban forgalmazott termékek társadalmi és környezetvédelmi hatását.
Az így szerzett információ arra szolgál, hogy idővel a termékek álló címke tudassa a vásárlókkal, mennyire „zöld” vagy „biztonságos” az adott élelmiszer. Matt Kistler, a Wal-Mart oldaláról elmondta, hogy még 2005-ben tűzte ki maga elé a célt az óriáscég, hogy kizárólag környezetbarát élelmiszereket gyárt. A különleges pontrendrendszer környezetvédő csoportok és tudósok bevonásával terveznek kialakítani, melynek segítségével 60 ezer szállítót pontoznak és döntik el, mely termékek kerülhetnek a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >Visit Hungary: mintegy hétszázezren pihentek Magyarországon a tavaszi szünetben
Húsvét után sem enyhült az utazási kedv, így az áprilisi…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >