A Wal-Mart biztonsági szempontok szerint pontozza termékeit
A világ legnagyobb áruházlánca, a Wal-Mart Stores Inc. ezentúl méri és pontozza a diszkontjaiban forgalmazott termékek társadalmi és környezetvédelmi hatását.
Az így szerzett információ arra szolgál, hogy idővel a termékek álló címke tudassa a vásárlókkal, mennyire „zöld” vagy „biztonságos” az adott élelmiszer. Matt Kistler, a Wal-Mart oldaláról elmondta, hogy még 2005-ben tűzte ki maga elé a célt az óriáscég, hogy kizárólag környezetbarát élelmiszereket gyárt. A különleges pontrendrendszer környezetvédő csoportok és tudósok bevonásával terveznek kialakítani, melynek segítségével 60 ezer szállítót pontoznak és döntik el, mely termékek kerülhetnek a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >