A Wal-Mart biztonsági szempontok szerint pontozza termékeit
A világ legnagyobb áruházlánca, a Wal-Mart Stores Inc. ezentúl méri és pontozza a diszkontjaiban forgalmazott termékek társadalmi és környezetvédelmi hatását.
Az így szerzett információ arra szolgál, hogy idővel a termékek álló címke tudassa a vásárlókkal, mennyire „zöld” vagy „biztonságos” az adott élelmiszer. Matt Kistler, a Wal-Mart oldaláról elmondta, hogy még 2005-ben tűzte ki maga elé a célt az óriáscég, hogy kizárólag környezetbarát élelmiszereket gyárt. A különleges pontrendrendszer környezetvédő csoportok és tudósok bevonásával terveznek kialakítani, melynek segítségével 60 ezer szállítót pontoznak és döntik el, mely termékek kerülhetnek a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szegeden nyílt meg az ország első hibrid okosboltja
Szegeden nyílt meg csütörtökön az ország első hibrid okosboltja, a…
Tovább olvasom >Így fékezné meg ez EU a Temut
Az Európai Bizottság új javaslata szerint 2025-től 2 eurós kezelési…
Tovább olvasom >Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >