A Waitrose & Partners kivezeti az eldobható nejlonzacskókat
A brit Waitrose & Partners 2019 márciusáig kivezeti üzleteiből az egyszer használatos műanyag zacskókat, és helyettük – az Egyesült Királyságban elsőként – a zöldségek és gyümölcsök hazavitelére a vásárlóknak komposztálható alternatívát kínál.
A kezdeményezés révén évente 134 millió darab, mintegy 500 tonnányi műanyag tasakot „spórol” a cég. A hagyományos műanyag zacskókhoz mind kinézetben, mind tapintásra hasonló új komposztálható zacskókat első körben hat üzletben tesztelik. Ennek tanulságai alapján készül el a szakaszosan megvalósítandó program, amelynek végén, jövő márciusban a Waitrose üzletekben már nem lesz eldobható műanyag zacskó.
A cég vállalta azt is, hogy megszünteti saját márkás termékeinek fekete műanyag csomagolását 2019 után, és immár 300 üzletéből eltávolította az eldobható poharakat is.
Kapcsolódó cikkeink
Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatósági trendek: mire figyeljünk 2025-ben?
2025-ben is erőteljes növekedés várható a vállalati zöld hitelek piacán,…
Tovább olvasom >Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >