A Vytal digitális redoboz rendszere belép a magyar piacra
Magyarországon is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a többször használható csomagolási megoldások, ezért a Vytal, a Wolt-tal szorosan együttműködve lép be a magyar piacra, Budapesten a redoboz csomagolással. A kezdeményezés célja, hogy az elkövetkező években csökkenjen az egyszer használatos csomagolóanyagokból származó hulladék mennyisége. A Vytal, a felhasználók számára ingyenes, amennyiben a doboz 14 napon belül leadásra kerül egy Vytal partnernél. A betétdíjat egy digitális rendszer váltja ki.

A Vytal a felhasználók számára ingyenes, amennyiben 14 napon belül leadják a dobozt a cég egyik partnerénél (Kép forrása: Vytal)
Úttörő kezdeményezés
„Nagyon izgatottak vagyunk, a magyar piacra lépéssel kapcsolatban. Egész biztosak vagyunk benne, hogy a Budapestiek készen állnak jelentősen csökkenteni az egyszer használatos hulladék mennyiségét, amennyiben megfelelő alternatívát kapnak erre”
– mondta Bihari Marcell, a Vytal magyarországi terjeszkedésének vezetője.
A Vytal minden típusú ételre és italra kínál többször használható alternatívát az egy- és kétrészes dobozoktól kezdve, a poharakon át, a Burger, Pizza és Sushi-dobozokig bezárólag.
A Wolt-tal kötött stratégiai partnerségnek köszönhetően a felhasználóknak lehetőségük van, hogy a Wolton keresztül Vytal dobozokban rendeljenek kiszállításra szánt ételeket, feltéve, hogy az adott étterem Wolt és Vytal partner is egyben.
„Örömmel egyesítjük erőinket a Vytallal, egy díjnyertes, innovatív fenntarthatósági startuppal. A Woltnál folyamatosan keressük a környezetbarát gyakorlatokat, amelyeket beépíthetünk szolgáltatásaink közé. Azáltal, hogy olyan innovatív, fenntartható vállalatokkal működünk együtt, mint a Vytal, jelentős lépést teszünk az ételkiszállítás környezeti hatásainak csökkentése felé, ezzel tovább erősítve küldetésünket, hogy az ételkiszállítás ne csak kényelmes, hanem környezettudatos is legyen. Ez a partnerség jelentős mérföldkövet jelent és új mércét állít fel a fenntarthatóság terén az ételkiszállítási ágazatban”
– mondta Hartyanyi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezetője.
A projektben elsőként résztvevő étteremlánc a Hummusbár, amely rövidesen minden budapesti éttermében fogad majd rendeléseket Vytal dobozban is. A Vytal izgatottan várja a további megkereséseket éttermektől, kávézóktól, étkezdéktől, fesztiváloktól és irodáktól is – olvasható a Vytal közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Exportpiacra alapozott bővülést tervez az SZ. Variáns
Exportpiacra alapozott bővülést tervez a prémium csomagolóeszközöket gyártó debreceni Sz.…
Tovább olvasom >Fokozatos átállás: új EU-s rendelet alakítja át a csomagolási piacot
Az Európai Unió új csomagolási rendelete alapjaiban változtatja meg a…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >