A Vusion Grouppal fejleszti okoskioszkjait a Lekkerland
A REWE csoporthoz tartozó Lekkerland a VusionGrouppal együttműködve digitalizálja a Németországban gyors ütemben terjedő, 0–24 órában működő okoskioszk-hálózatát.
Az egyelőre klinikákon és irodaházakban működő, személyzet nélküli miniüzletekben mostantól mesterséges intelligenciával támogatott polcfelügyeleti rendszer, felhőalapú árkezelés és készletgazdálkodás valósul meg – mindezt a Lekkerland frecheni központjából távolról vezérelve, GDPR-kompatibilis módon.
A VusionGroup AI-alapú technológiájának köszönhetően a vállalat képes valós időben nyomon követni az egyes termékek polcra helyezését, optimalizálni tudja az újracímkézést, az árak, valamint az akciók frissítését. Az új rendszer bevezetése után a termékek elérhetősége 95% fölé emelkedett.
A rendszer bevezetése a teszthelyszíneken zökkenőmentesen zajlott le, és mostantól minden újonnan nyíló kioszk automatikusan a VusionGroup rendszerével indul. A dolgozók kézi eszközökön keresztül rendelhetnek hozzá digitális árcímkéket a termékekhez, az adatok pedig automatikusan frissülnek a központi áruforgalmi rendszerben.
A sikeres düsseldorfi kísérleti projekt után a Lekkerland országos terjeszkedésbe kezdett és 2025-ben újabb egységek megnyitását tervezi.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kormány újabb forrásokat biztosít az agrárium fenntarthatóságának növelésére
A szakmai szervezetek és kutatási hálózatok munkája elengedhetetlenül fontos a…
Tovább olvasom >Tragikus méztermés: gyakorlatilag eltűnt idén az akácméz
Az idei szezon az elmúlt 2-3 évtized legrosszabb akácméztermését hozta.…
Tovább olvasom >Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >