A vodkák fejlődésének iránya!
Minthogy a vodka – elvben – színtelen és szagtalan ital, a termékfejlesztők egy idő után már nem tudtak termékelőnyt kovácsolni a századszori desztillálásból sem. Jött hát az ízesítés (egyre extrémebb és bonyolultabb), meg persze a marketing: a különleges kiszerelések, a személyiség kölcsönzése az italnak. Ma, meglehet, önmagában már egyik sem elég, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét egy új vodkafajtára, összekapcsolják hát a különféle módszereket – még a legnagyobb márkák is.
Az Absolut vodka abszolút valamilyen– típusú kommunikációja már önmagában is egyszerű és zseniális volt, az ital földrajzi helynevekhez, többnyire városokhoz kötése pedig hasonló színvonalú előrelépésnek bizonyult. A közelmúltban piacra került az Absolut Texas nevű termék, amelyet a ma divatos uborka mellett serrano chili paprikával ízesítenek.
Minimum ennyi a csavar a szuperprémium kategóriájú Three Olives új vodkájában: a népszerű sportitallal, kókuszvízzel ízesített változatot Elvis Presley „emlékének szentelik”, sehol nem megfeledkezve a sztár egy állítólagos hawaii szerelmi kalandjáról szóló történet csatolásáról az ital kommunikációjához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >