A vodkák fejlődésének iránya!

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 02. 26. 10:21

Minthogy a vodka – elvben – színtelen és szagtalan ital, a termékfejlesztők egy idő után már nem tudtak termékelőnyt kovácsolni a századszori desztillálásból sem. Jött hát az ízesítés (egyre extrémebb és bonyolultabb), meg persze a marketing: a különleges kiszerelések, a személyiség kölcsönzése az italnak. Ma, meglehet, önmagában már egyik sem elég, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét egy új vodkafajtára, összekapcsolják hát a különféle módszereket – még a legnagyobb márkák is.

A vodkak fejlodesenek iranya 1

Az Absolut vodka abszolút valamilyen– típusú kommunikációja már önmagában is egyszerű és zseniális volt, az ital földrajzi helynevekhez, többnyire városokhoz kötése pedig hasonló színvonalú előrelépésnek bizonyult. A közelmúltban piacra került az Absolut Texas nevű termék, amelyet a ma divatos uborka mellett serrano chili paprikával ízesítenek.

Minimum ennyi a csavar a szuperprémium kategóriájú Three Olives új vodkájában: a népszerű sportitallal, kókuszvízzel ízesített változatot Elvis Presley „emlékének szentelik”, sehol nem megfeledkezve a sztár egy állítólagos hawaii szerelmi kalandjáról szóló történet csatolásáról az ital kommunikációjához.

A vodkak fejlodesenek iranya  2

Kapcsolódó cikkeink