A vitaminok és az étrend-kiegészítők online forgalma évről évre jelentősen növekszik
A meghűléses időszak nagyjából októbertől áprilisig tart – az időjárás függvényében. Ez az időszak a megfázásos tünetek kezelésére alkalmas, vény nélkül kapható termékek fő szezonja.
– Kiszerelések terén a legtöbb gyártó arra törekszik, hogy minél könnyebben adagolható termékeket állítson elő. Adagolófej, mérőpohár, kis adagolókanál szinte minden esetben fellelhető. A vásárlónak szóló termékelőnyök: a napi egyszeri bevétel, a kellemes gyümölcsös-édes íz, a „to go” csomagolások mind a komfortérzetet szolgálják – jellemzi a piacot Török Judit, a Naturprodukt Kft. kereskedelmi vezetője.
A Naturprodukt Kft. több mint 20 éve forgalmazza Magyarországon a megfázásos tünetek kezelésére alkalmas Dr. Theiss brandet, amelyben hagyományos növényi gyógyszerek, gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők is megtalálhatók.
Termékkategóriák szempontjából a vitaminok és az étrend-kiegészítők online forgalma évről évre jelentősen növekszik. A drogérialáncok, valamint a hiper- és szupermarketek kínálata is dinamikusan bővül ezen a téren.
– Azt tapasztaljuk, hogy csak azon vevők vásárolnak az ilyen nagy áruházláncoknál, akik rendelkeznek némi termékismerettel – teszi hozzá Török Judit. – Itt lehetőség van új vevőket megcélozni, akiket pluszinformációval láthatunk el a termékeinkről. Forgalmunkban jelentősek továbbá a patikaláncok is.
A Dr. Theiss márkaépítése a kezdeti, megbízhatóságon alapuló szájhagyományon túl mára a marketingelemek széles körét tartalmazza: folyamatosan megjelennek a különféle patikaláncok hirdetési felületein, valamint a drogérialáncok újságjaiban is.
Az árakciókat igyekeznek a hangsúlyozott termékkihelyezéssel még figyelemfelkeltőbbé tenni.
Mivel a vevők egyre inkább a természetes/növényi hatóanyagok és vitaminok felé orientálódnak, így a gyártók is ennek megfelelően igyekeznek bővíteni a termékpalettájukat. A hangsúly a megelőzésen, a fittségen és jó közérzet fenntartásán van.
Alig egy éve az Additiva forró italokkal bővült ki a Naturprodukt portfóliója. Ez az italpor C-vitamint, cinket és D-vitamint tartalmaz, mely összetevők hozzájárulnak az immunrendszer normál működéséhez.
Köhögésre ajánlja a cég a Dr. Theiss Lándzsás útifű köhögés elleni cukorkát, amely a lándzsásútifű-kivonat és az értékes méz összetevői révén jótékonyan hat a torokra. Az idei szezon újdonsága a Zirkulin Husten szopogatópasztilla, amely a lándzsásútifű-kivonat mellett cinket és propoliszt tartalmazó étrend-kiegészítő édesítőszerrel.
A karácsonyi időszak sokszor együtt jár a stresszel, ilyenkor hajlamosak vagyunk rá, hogy könnyen túlterheljük a szervezetünket. Ez sokszor eredményez fáradtságot, kimerültséget, figyelmetlenséget.
Ha ezt tapasztaljuk magunkon, gyermekünkön, érdemes rá odafigyelni, mert ezek a vashiány tünteti is lehetnek. A vashiány a mai társadalom nagy részét érinti. Erre a problémára fejlesztették ki a Hübner Iron VITAL® F szirupot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >Masszívan lassult a belkereskedelem
Ma reggel kiskereskedelmi forgalmi adatokat tett közzé a Központi Statisztikai…
Tovább olvasom >