A Visa piaci részesedése mintegy 20 százalék a hazai kártyaforgalomból
A magyarországi bankkártya-tulajdonosok napjainkban évente több mint 20 milliárd euró összegben vásárolnak plasztikjaikkal, ebből a Visa piaci részesedése mintegy 20 százalékra tehető a jegybank adatai alapján – mondta Kiss Ede, a Visa Magyarországért felelős területi vezetője szerdán Budapesten sajtótájékoztatóján.
Közölte: a Visa több tízezerre tehető hazai prémium kártyabirtokos-ügyfélköréből néhány ezer személy megkérdezésével végezték el azt a felmérést, amely alapján átnézték, a kártyatársaság kínálatából mely szolgáltatásokat érdemes megújítani, átalakítani.
A Visa területi vezetője ismertette: a megújított szolgáltatások egyike az általános, magyar nyelvű asszisztencia, amely a hazai szolgáltatók bevonásával egyebek mellett segít a foglalásokban, a jegyvásárlások lebonyolításában, tájékoztatást ad a kulturális programokról, foglal időpontot szakorvosi kezeléshez. Emellett háromfajta kártya tulajdonosai elővételben vásárolhatnak jegyet kulturális eseményekre.
Sportkártyákat is lehet kedvezményesen, 40 százalékos diszkonttal megvásárolni, ezek olyan helyekre biztosítanak tagságot, ahová tagságit magánszemélyként nem is lehet szerezni. A megújított bankkártyákkal mintegy 400 létesítményben összesen 170 fajta sportágat lehet meglátogatni – jelezte Kiss Ede. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a…
Tovább olvasom >Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket…
Tovább olvasom >Szárnyal a bankkártyás fizetések száma, csökken a készpénzhasználat Magyarországon
Az elmúlt évben jelentősen megnőtt a bankkártyás fizetést elfogadó kereskedők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >