A Visa és a Disney között több évre szóló stratégiai együttműködés jött létre
A Walt Disney Company és a digitális fizetési megoldások világvezetője, a Visa ma bejelentette, hogy stratégiai szövetségre léptek, amely számos előnyt és kedvezményt nyújt majd Disney-rajongók millióinak Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA). Az többéves együttműködés eredményeként a Visa lesz a Disneyland Paris, valamint a Disney Store és a Disney Theatrical Group hivatalos fizetési partnere az EMEA régióban. A Visa továbbá lehetőséget kap arra, hogy más Disney üzletágakkal is együttműködjön, így segítve a rajongókat felejthetetlen élmények megteremtésében.
A Disney-vel való partnerség izgalmas lehetőségeket tartogat a Visa ügyfelei számára a régióban, beleértve egyedi kedvezményeket és ajánlatokat a Disney termékei és szolgáltatásai terén. Ezek között szerepelnek különleges árengedmények a Disney ajándéktárgyaira, elővásárlási lehetőségek, elsőbbségi foglalások, valamint meghívók egyedi eseményekre és élményekre. A Disneyland Paris-ban a kiválasztott Visa kártyatulajdonosok például előnyös hozzáférést kapnak az Animagique Színházhoz és a Stitch Live! attrakcióhoz. További exkluzív lehetőségeket a Disney Theatrical Group és a Disney Store keretein belül később jelentenek be.
A Visa a Disney-vel együttműködve azon is dolgozik majd, hogy szakértelmét a digitális fizetési megoldások integrálásában kamatoztassa a Disney platformjain és alkalmazásaiban. Ez az együttműködés ötvözi a Visa világklasszis sporttámogatási programjait és partnerségeit a világ egyik legkiemelkedőbb szórakoztató és utazási márkájával, hogy még emlékezetesebb élményeket nyújtson ügyfeleknek és kártyatulajdonosoknak.
Kim Kadlec, a Visa Europe marketingigazgatója így nyilatkozott: „Örömünkre szolgál, hogy a Disney-vel együttműködve biztonságos és gördülékeny fizetési élményeket biztosíthatunk, és felejthetetlen pillanatokat hozhatunk létre a Disney-rajongók számára, legyen szó egy nap eltöltéséről a Disneyland Paris-ban, egy Disney-musical megtekintéséről London West Endjén, vagy vásárlásról egy Disney Store-ban.”
Cathy Cline, a Walt Disney Company vállalati szövetségekért és kártyaszolgáltatásokért felelős alelnöke hozzátette: „Ez a stratégiai szövetség tovább építi a Visa-val az Egyesült Államokban kialakított sikeres kapcsolatunkat, és remek lehetőségeket teremt az EMEA régió számára. A Disney-hez hasonlóan a Visa is az innovációra, kreativitásra és ügyfélszolgálatra összpontosít. Azáltal, hogy őket választjuk a Disneyland Paris, a Disney Theatrical Group és a Disney Store hivatalos fizetési partnerének az EMEA régióban, rajongóink kényelmes és gördülékeny fizetési élményeket élvezhetnek, valamint különleges kártyatulajdonosi lehetőségekhez juthatnak.”
A Visa és a Disney közötti régóta fennálló amerikai szövetség mellett a két márka tavaly már az EMEA régióban is együttműködött, amikor a Visa hivatalos partnerként és szponzorként támogatta a Disney 100. évfordulójának varázslatos ünnepségeit.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a…
Tovább olvasom >Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Bemutatkozik az FBCA – a megújuló és körforgásos italoskarton-megoldások vezető szervezete
Két nagymúltú és jelentős szervezet egyesüléséből létrejövő Food and Beverage…
Tovább olvasom >