A Visa és a Disney között több évre szóló stratégiai együttműködés jött létre
A Walt Disney Company és a digitális fizetési megoldások világvezetője, a Visa ma bejelentette, hogy stratégiai szövetségre léptek, amely számos előnyt és kedvezményt nyújt majd Disney-rajongók millióinak Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA). Az többéves együttműködés eredményeként a Visa lesz a Disneyland Paris, valamint a Disney Store és a Disney Theatrical Group hivatalos fizetési partnere az EMEA régióban. A Visa továbbá lehetőséget kap arra, hogy más Disney üzletágakkal is együttműködjön, így segítve a rajongókat felejthetetlen élmények megteremtésében.
A Disney-vel való partnerség izgalmas lehetőségeket tartogat a Visa ügyfelei számára a régióban, beleértve egyedi kedvezményeket és ajánlatokat a Disney termékei és szolgáltatásai terén. Ezek között szerepelnek különleges árengedmények a Disney ajándéktárgyaira, elővásárlási lehetőségek, elsőbbségi foglalások, valamint meghívók egyedi eseményekre és élményekre. A Disneyland Paris-ban a kiválasztott Visa kártyatulajdonosok például előnyös hozzáférést kapnak az Animagique Színházhoz és a Stitch Live! attrakcióhoz. További exkluzív lehetőségeket a Disney Theatrical Group és a Disney Store keretein belül később jelentenek be.
A Visa a Disney-vel együttműködve azon is dolgozik majd, hogy szakértelmét a digitális fizetési megoldások integrálásában kamatoztassa a Disney platformjain és alkalmazásaiban. Ez az együttműködés ötvözi a Visa világklasszis sporttámogatási programjait és partnerségeit a világ egyik legkiemelkedőbb szórakoztató és utazási márkájával, hogy még emlékezetesebb élményeket nyújtson ügyfeleknek és kártyatulajdonosoknak.
Kim Kadlec, a Visa Europe marketingigazgatója így nyilatkozott: „Örömünkre szolgál, hogy a Disney-vel együttműködve biztonságos és gördülékeny fizetési élményeket biztosíthatunk, és felejthetetlen pillanatokat hozhatunk létre a Disney-rajongók számára, legyen szó egy nap eltöltéséről a Disneyland Paris-ban, egy Disney-musical megtekintéséről London West Endjén, vagy vásárlásról egy Disney Store-ban.”
Cathy Cline, a Walt Disney Company vállalati szövetségekért és kártyaszolgáltatásokért felelős alelnöke hozzátette: „Ez a stratégiai szövetség tovább építi a Visa-val az Egyesült Államokban kialakított sikeres kapcsolatunkat, és remek lehetőségeket teremt az EMEA régió számára. A Disney-hez hasonlóan a Visa is az innovációra, kreativitásra és ügyfélszolgálatra összpontosít. Azáltal, hogy őket választjuk a Disneyland Paris, a Disney Theatrical Group és a Disney Store hivatalos fizetési partnerének az EMEA régióban, rajongóink kényelmes és gördülékeny fizetési élményeket élvezhetnek, valamint különleges kártyatulajdonosi lehetőségekhez juthatnak.”
A Visa és a Disney közötti régóta fennálló amerikai szövetség mellett a két márka tavaly már az EMEA régióban is együttműködött, amikor a Visa hivatalos partnerként és szponzorként támogatta a Disney 100. évfordulójának varázslatos ünnepségeit.
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >A Disney legdrágább Star Wars-hoteljéból fejlesztőközpont lesz
A Disney egykor ambiciózus Star Wars: Galactic Starcruiser projektje végleg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >