A világon először Magyarországon indít helyi műsort az Euronews
Európa legnézettebb hírcsatornája a Mastercarddal együttműködésben a pénzügyi tudatosságot helyezi előtérbe a Business Class című, hetente jelentkező gazdasági- és életmód magazinnal. Az először most csütörtökön, október 22-én látható üzleti talkshow házigazdája a Millásreggeliből ismert Mihálovits András lesz.
Egy pilot szezon után első teljes évadával indul csütörtökön 19:10 kor a magyar Euronews-on a Business Class. A műsor a Mastercarddal együttműködve a pénzügyi tudatosságot kívánja elősegíteni, külön fókuszálva az online tranzakciók biztonságára. A legfontosabb kereskedelmi trendeken kívül a gasztronómia, divat, sport, irodalom, mozi, popzene legújabb híreit, és azok gazdasági vonatkozásait is elemezi. Oldott hangnemben szól mindarról, ami a döntéshozókat fogalalkoztatja a gazdasági hírektől a menedzsment trendeken át egészen a sportig. Dilemmák, amelyek a jövőnket legikább befolyásolják: energia, robotika, AI, algoritmus és etika. Gasztronómia és a vendéglátópar jövedelmezősége; legújabb tech- és autó-trendek, azok gazdasági és kultúrális hatásai. A legizgalmasabb és a legvitatottabb könyvek Piketty-től Harariig; a legjobb borok Villánytól Bordeaux-ig.
A műsor az ismétlésekkel együtt minden napszakban megjelenik, és elérhető lesz az Euronews összes ismert onlie felületén is.
„Büszkék vagyunk, hogy az Euronews 12 kiadása, 9 különböző nyelvű TV-csatornája közül elsőként kísérletezhetünk egy olyan helyi tartalommal, ami csak a magyar nyelvű nézőknek szól. A Mastercard támogatása lehetővé tette számunkra, hogy az itthon megszokottól eltérő hangvételű, a gazdaságot európai nézőpontból tárgyaló műsort készítsünk, bulvár és belpolitika nélkül, a trendekre és a jövőre koncentrálva” – nyilatkozta Kert Attila, az Euronews magyar adásának igazgatója.
„Nagy öröm számunkra, hogy az Euronews a világon először Magyarországon indít el egy ilyen műsort. A körülöttünk lévő világ folyamatosan fejlődik, és életünk egyre nagyobb részét érinti a digitalizáció, ez alól pedig mindennapi pénzügyeink se jelentenek kivételt. Ezért is tartjuk kiemelten fontosnak, hogy az pénzügyi tudatosság területén segítsük a fogyasztókat. A Business Class támogatása egy fontos lépést jelent ezen az úton, és bízunk benne, hogy hétről-hétre egyre többen nézik majd a műsort. – tette hozzá Eölyüs Endre a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Izgalmas kihívás számomra, hogy évtizedes rádiózás után egy televíziós és online műsorban is részt vehetek műsorvezetőként. A téma otthonos számomra, hiszen a Millás Reggeliben hosszú évek óta témánk a gazdaság, naponta szóba kerül a pénzügyi tudatosság és rendszeresen fogalkozunk kulturális-, illetve életmóddal kapcsolatos témákkal. Nagyon örülök, hogy az Euronewsban a bulvár és a belpolitikai zajától távol foglalkozhatunk igazán fontos és izgalmas kérdésekkel – mondta Mihálovits András.
Business Class, heti gazdasági és életmódmagazin
Terjedelem: 20 perc
Első sugárzás: Minden hét csütörtökön 19,15-kor
Ismétlések: péntek délelőtt, vasárnap délután, hétfő reggel
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Franciaországban lassult az éves infláció júniusban
Franciaországban 2,2 százalékra mérséklődött az éves fogyasztói áremelkedés mértéke júniusban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >