A világ legnagyobb reklámügynökségévé olvad össze az Omnicom és a Publicis
A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre a francia Publicis és amerikai riválisa, az Omnicom összeolvadásával.
A Publicis jelenleg második a világ vezető reklámcégeinek a listáján, az Omnicom a harmadik.
Egyelőre még a brit WPP az ágazat legnagyabb cége, de a francia és az amerikai cég egyesülésével megalakuló Publicis Omnicom Group átveszi a piacvezető szerepet 35,1 milliárd dollárt meghaladó piaci tőkeértékével, valamint 23 milliárd dolláros forgalmával.
A két cég egyenlő arányú, 50-50 százalékos részesedéssel lép be az új vállalatba, amelyet a két cég jelenlegi vezérigazgatói irányítanak majd társ-vezérigazgatóként. A cégnek Párizsban és New Yorkban lesz a központja.
A Publicis azt közölte, hogy az év végén, a jövő év elején befejeződő egyesülést egyhangúlag hagyta jóvá a két cég igazgatósága. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >