A világ legnagyobb reklámügynökségévé olvad össze az Omnicom és a Publicis
A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre a francia Publicis és amerikai riválisa, az Omnicom összeolvadásával.
A Publicis jelenleg második a világ vezető reklámcégeinek a listáján, az Omnicom a harmadik.
Egyelőre még a brit WPP az ágazat legnagyabb cége, de a francia és az amerikai cég egyesülésével megalakuló Publicis Omnicom Group átveszi a piacvezető szerepet 35,1 milliárd dollárt meghaladó piaci tőkeértékével, valamint 23 milliárd dolláros forgalmával.
A két cég egyenlő arányú, 50-50 százalékos részesedéssel lép be az új vállalatba, amelyet a két cég jelenlegi vezérigazgatói irányítanak majd társ-vezérigazgatóként. A cégnek Párizsban és New Yorkban lesz a központja.
A Publicis azt közölte, hogy az év végén, a jövő év elején befejeződő egyesülést egyhangúlag hagyta jóvá a két cég igazgatósága. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >