A világ legnagyobb reklámügynökségévé olvad össze az Omnicom és a Publicis
A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre a francia Publicis és amerikai riválisa, az Omnicom összeolvadásával.
A Publicis jelenleg második a világ vezető reklámcégeinek a listáján, az Omnicom a harmadik.
Egyelőre még a brit WPP az ágazat legnagyabb cége, de a francia és az amerikai cég egyesülésével megalakuló Publicis Omnicom Group átveszi a piacvezető szerepet 35,1 milliárd dollárt meghaladó piaci tőkeértékével, valamint 23 milliárd dolláros forgalmával.
A két cég egyenlő arányú, 50-50 százalékos részesedéssel lép be az új vállalatba, amelyet a két cég jelenlegi vezérigazgatói irányítanak majd társ-vezérigazgatóként. A cégnek Párizsban és New Yorkban lesz a központja.
A Publicis azt közölte, hogy az év végén, a jövő év elején befejeződő egyesülést egyhangúlag hagyta jóvá a két cég igazgatósága. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

