A vendéglátás számos területét, köztük a repoharak visszaváltását is forradalmasíthatja a Mastercard megoldása
Bér és borravaló küldése közvetlenül a személyzet kártyájára, beszállítók kifizetése, vagy akár a repoharak betétdíjának kártyára történő utalása néhány másodperc alatt – néhány példa arra, hogy a Mastercard Send hogyan teheti gyorsabbá, gördülékenyebbé és biztonságosabbá a vendéglátásban és a gasztronómiában történő fizetéseket.

A kereskedők azonnali visszatérítést nyújthatnak a vásárlóknak
A Mastercard Send egy közel valós idejű fizetési platform, amely lehetővé teszi az emberek és szervezetek számára, hogy világszerte pénzt küldjenek és fogadjanak. A kereskedők azonnali visszatérítést nyújthatnak a vásárlóknak, míg a felhasználók gyorsan fizethetnek egymásnak, vagy akár érintésmentesen tölthetik fel előre fizetett kártyáikat és digitális pénztárcáikat.
„A Mastercard Send egy olyan fizetési megoldás, amely közel valós idejű fizetéseket tesz lehetővé közvetlenül a címzett kártyájára. Az elmúlt években egyre nagyobb számban fordultak elő peer-to-peer fizetések, de a megoldás a vállalkozások számára is egyértelmű előnyökkel jár. Ez egy olyan szolgáltatás, amely egyszerűbbé, gyorsabbá és intelligensebbé teszi a pénzátutalást – így az emberek nemcsak választási lehetőséget, hanem zökkenőmentes fizetési élményt is kapnak”
– mondta Racskó Tamás, a Mastercard új fizetési platformokért felelős CE vezetője.
A repoharak örökké aktuális dilemmája jól mutatja e szolgáltatás előnyeit: van egy környezetileg fenntartható kezdeményezés, amelynek működtetése jelentős munkaterhet ró a vendéglátósokra és nem kívánt bonyodalmakat okoz a vendégeknek, annak ellenére, hogy már létezik rá hasznos és könnyen használható digitális megoldás. A Mastercard Send segít a vendéglátóiparnak e kihívások leküzdésében azáltal, hogy a repoharak betétdíját közvetlenül a vendég kártyájára utalja. Az érintésmentes fizetés már most is elérhető e poharak kölcsönzésekor, és a visszatérítés lehetővé tétele a POS-terminálokon egyszerűen a kártyák és okostelefonok használatával lenne a logikus következő lépés. Ez a megoldás megkerülhetné a kellemetlenül hosszú sorbanállási időt és a készpénzhasználattal járó bonyodalmakat, valamint egyszerűsítené a mai összetett rendszereket.
A Mastercard Sendet a meglévő fizetési szolgáltatója is biztosíthatja a vendéglátóhelynek, de akár másikkal is leszerződhet, mivel a szolgáltatás egy egyszerűsített, API integráción keresztül is bevezethető.
Nem véletlen, hogy legyen szó akár egy kisvállalkozásról vagy egy nagyvállalatról, a Mastercard Send számos megoldást kínál. Magánszemélyként fizethetünk így a villanyszerelőnek, cégvezetőként az alkalmazottaknak és az alvállalkozóknak, online vásárlásokhoz kapcsolódóan pedig pénzvisszatérítésre is van lehetőségünk – ez utóbbi funkció itthon már el is érhető az egyik legnagyobb műszaki webshop oldalán. A szolgáltatás lehetővé teszi a fogyasztók és a vállalkozások számára, hogy biztonságosan, szinte valós időben, közvetlenül számlákra küldjenek és fogadjanak pénzt, minden olyan fizetési helyzetben, ahol bankkártya használható – legyen az egy fizikai POS terminál vagy egy online áruház pénztára.
Mastercard
Kapcsolódó cikkeink
AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >