A védjegy mutatja meg a legjobban a hazai eredetet
A vásárlóknak a védjegyek segítenek a leginkább abban, hogy azonosítani tudják a termékek magyar származását – állapítható meg az InnoFood Marketing idén január végi, 500 fős reprezentatív felmérésének eredményeiből. A megkérdezettek 84,2 százaléka említette az eredetmeghatározás segítőjeként a védjegyeket, míg például az ismert, magyaros hangzású márkanevet csak 34,8 százalékuk.
A cikk további részét, kérjük, olvassa el a Trade magazin 2021/5. számában.
Kapcsolódó cikkeink
„A vállalkozások élni, fejlődni akarnak”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Equilor Corporate Advisory: a működési kiválóság a fejlődés kulcsa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Borravalózási szokások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyenge közepes diótermés: már karácsonyra importdióra szorulhat Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
