A védjegy mutatja meg a legjobban a hazai eredetet
A vásárlóknak a védjegyek segítenek a leginkább abban, hogy azonosítani tudják a termékek magyar származását – állapítható meg az InnoFood Marketing idén január végi, 500 fős reprezentatív felmérésének eredményeiből. A megkérdezettek 84,2 százaléka említette az eredetmeghatározás segítőjeként a védjegyeket, míg például az ismert, magyaros hangzású márkanevet csak 34,8 százalékuk.
A cikk további részét, kérjük, olvassa el a Trade magazin 2021/5. számában.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-ügynökök jövője: a legfontosabb előrejelzések és trendek 2026-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kollégák mondják!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan készülhet el a karácsonyi vacsora a konyhai főzőlapon?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
