A Vatera online piactér kiválik az eMAG cégcsoportból
Az eMAG bejelentette, hogy kiválik a Vatera online piactér a cégcsoportból, és Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula, az Extreme Digital alapítói veszik át a vezetést. A két szakember a Vatera többségi tulajdonosaként irányítja majd a céget, és koordinálja a jövőbeli fejlesztéseket. A tranzakció várhatóan 2023 augusztusában fejeződik be. Az eMAG továbbra is a magyarországi bővülésre és növekedésre koncentrál, új vásárlókat és Marketplace partnereket von be, akik kihasználhatják az Extreme Digital egyesülése óta elért szolgáltatások, technológia és infrastruktúra fejlesztéseinek előnyeit.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/e-commerce-gd81247f0c_1280.jpg)
Új korszak kezdődik
„Szeretnénk köszönetet mondani Balázsnak és Gyulának támogatásukért és partnerségükért, amellyel erős magyarországi e-kereskedelmi ökoszisztémát hoztunk létre, lehetővé téve számunkra, hogy vásárlóinknak szélesebb termékválasztékot és jobb szolgáltatásokat kínáljunk. Úgy gondolom, hogy készen állunk arra, hogy nagyobb sebességi fokozatba kapcsoljunk, és folytassuk küldetésünket: zökkenőmentes szolgáltatásokkal segítsük az ügyfeleinket hatékonyabban és olcsóbban vásárolni, illetve támogassuk a helyi vállalkozókat az online kereskedelem területén”
– mondta Tudor Manea, az eMAG Group vezérigazgatója.
„Izgalmasan telt az elmúlt néhány év, amelynek során az eMAG-nál egy olyan komplex ökoszisztémát építettünk ki, amely számos, az online kereskedelemmel most ismerkedő magyar kkv-t vezethet sikerhez. Azáltal, hogy az elektronikai kiskereskedelemben jelentős tapasztalattal rendelkező Extreme Digitalt sikeresen integráltuk az eMAG-ba, a munkánkat elvégeztük. A jövőben is keresni fogjuk a hasonló kihívásokat: jelenleg a Vaterában, a C2C üzleti modellben látunk erős növekedési potenciált, és az Extreme Digitalhoz hasonló sikertörténetet szeretnénk létrehozni a használt áruk adásvételében erős online piactéren”
– kommentálta Várkonyi Balázs a bejelentést.
Kapcsolódó cikkeink
A GVH eljárást indított az Extreme Digital-eMAG-gal szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az Extreme Digital-eMAG Korlátolt…
Tovább olvasom >Furcsa dolog történik a ruhapiacon
A Vatera friss statisztikái szerint a használt ruházati és cipőtermékek…
Tovább olvasom >Ezek a termékek a leginkább keresettek most, válság idején
Az online kereskedelmet is alaposan átalakítja a válsághelyzet: visszaszorult az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >