A Vatera online piactér kiválik az eMAG cégcsoportból
Az eMAG bejelentette, hogy kiválik a Vatera online piactér a cégcsoportból, és Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula, az Extreme Digital alapítói veszik át a vezetést. A két szakember a Vatera többségi tulajdonosaként irányítja majd a céget, és koordinálja a jövőbeli fejlesztéseket. A tranzakció várhatóan 2023 augusztusában fejeződik be. Az eMAG továbbra is a magyarországi bővülésre és növekedésre koncentrál, új vásárlókat és Marketplace partnereket von be, akik kihasználhatják az Extreme Digital egyesülése óta elért szolgáltatások, technológia és infrastruktúra fejlesztéseinek előnyeit.
„Szeretnénk köszönetet mondani Balázsnak és Gyulának támogatásukért és partnerségükért, amellyel erős magyarországi e-kereskedelmi ökoszisztémát hoztunk létre, lehetővé téve számunkra, hogy vásárlóinknak szélesebb termékválasztékot és jobb szolgáltatásokat kínáljunk. Úgy gondolom, hogy készen állunk arra, hogy nagyobb sebességi fokozatba kapcsoljunk, és folytassuk küldetésünket: zökkenőmentes szolgáltatásokkal segítsük az ügyfeleinket hatékonyabban és olcsóbban vásárolni, illetve támogassuk a helyi vállalkozókat az online kereskedelem területén”
– mondta Tudor Manea, az eMAG Group vezérigazgatója.
„Izgalmasan telt az elmúlt néhány év, amelynek során az eMAG-nál egy olyan komplex ökoszisztémát építettünk ki, amely számos, az online kereskedelemmel most ismerkedő magyar kkv-t vezethet sikerhez. Azáltal, hogy az elektronikai kiskereskedelemben jelentős tapasztalattal rendelkező Extreme Digitalt sikeresen integráltuk az eMAG-ba, a munkánkat elvégeztük. A jövőben is keresni fogjuk a hasonló kihívásokat: jelenleg a Vaterában, a C2C üzleti modellben látunk erős növekedési potenciált, és az Extreme Digitalhoz hasonló sikertörténetet szeretnénk létrehozni a használt áruk adásvételében erős online piactéren”
– kommentálta Várkonyi Balázs a bejelentést.
Kapcsolódó cikkeink
A GVH eljárást indított az Extreme Digital-eMAG-gal szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az Extreme Digital-eMAG Korlátolt…
Tovább olvasom >Furcsa dolog történik a ruhapiacon
A Vatera friss statisztikái szerint a használt ruházati és cipőtermékek…
Tovább olvasom >Ezek a termékek a leginkább keresettek most, válság idején
Az online kereskedelmet is alaposan átalakítja a válsághelyzet: visszaszorult az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >