A vásárlóknak már nem kell vacak csokinyuszi
Tavaly tavasszal 967 tonna húsvéti édesség került a vásárlók kosarába, ám évről évre kevesebb ezek közül az alacsonyabb tápértékű bevonómasszából készült termék.
„Az elmúlt években komoly szemléletváltás történt a húsvéti édességek vásárlói körében. Míg régebben az olcsó, bevonómasszából készült figurák voltak a legnépszerűbbek, az utóbbi két évben a trend megfordult és immár a minőségi csokoládé termékekből fogyasztunk többet. – mondta Sánta Sándor, az Édességgyártók Szövetségének elnöke. „Tavaly húsvétkor 967 tonnányi szezonális édesség került a fogyasztók kosarába. A megvásárolt édességek mennyiségi struktúráján belül az utóbbi két év alatt 430 tonnáról 546 tonnára nőtt a minőségi, azaz legalább 35%-os kakaótartalommal készült csokoládék aránya, miközben az alacsonyabb tápértékkel bíró bevonómasszából készült termékek értékesítésének mennyisége 411 tonnáról 372 tonnára csökkent” – tette hozzá Sánta Sándor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >