A vásárlóknak már nem kell vacak csokinyuszi
Tavaly tavasszal 967 tonna húsvéti édesség került a vásárlók kosarába, ám évről évre kevesebb ezek közül az alacsonyabb tápértékű bevonómasszából készült termék.
„Az elmúlt években komoly szemléletváltás történt a húsvéti édességek vásárlói körében. Míg régebben az olcsó, bevonómasszából készült figurák voltak a legnépszerűbbek, az utóbbi két évben a trend megfordult és immár a minőségi csokoládé termékekből fogyasztunk többet. – mondta Sánta Sándor, az Édességgyártók Szövetségének elnöke. „Tavaly húsvétkor 967 tonnányi szezonális édesség került a fogyasztók kosarába. A megvásárolt édességek mennyiségi struktúráján belül az utóbbi két év alatt 430 tonnáról 546 tonnára nőtt a minőségi, azaz legalább 35%-os kakaótartalommal készült csokoládék aránya, miközben az alacsonyabb tápértékkel bíró bevonómasszából készült termékek értékesítésének mennyisége 411 tonnáról 372 tonnára csökkent” – tette hozzá Sánta Sándor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >