A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott, amelynek keretében a vásárlókkal együtt segítenek szebbé tenni a karácsonyt a rászoruló családok számára. A kezdeményezés részeként bármely Lidl áruházban 2024. november 11-24. között élelmiszeradomány-utalványokat lehet megvásárolni, az így összegyűlt adomány összegét pedig a Szeretetszolgálat élelmiszerekre váltja, hogy azok még karácsony előtt eljussanak a családokhoz.
A karácsonyi ünnepek meghittségét viszi el a rászorulóknak a Baptista Szeretetszolgálat adománygyűjtő kampánya: a cél, hogy minél több hátrányos helyzetben élő család ünnepi időszakát varázsolják szebbé.
Többféleképpen lehet segíteni
A kezdeményezéshez a Lidl Magyarország is csatlakozott, így a kampány keretében a vásárlók segítésével gyűjtenek adományokat. A Lidl-ben vásárlók a kasszazónákban található 500 forint, 800 forint, illetve 1000 forint értékű élelmiszeradomány-utalvány megvásárlásával támogathatják a Szeretetszolgálatot. A beváltott utalványokból ugyanis élelmiszercsomagokat állítanak össze a jótékonysági szervezet munkatársai és azokat még karácsony előtt eljuttatják a rászorulókhoz.
A jótékony célú utalványok mellett van más módja is a rászorulók támogatásának, ehhez pedig a Lidl karácsonyi filmjében felbukkanó plüss mosómedvét hívták segítségül. 2024. november 11-24. között Lidl Plus kuponnal kedvezményesen érhető el a plüssfigura, amelyekből minden, Lidl Plus kuponnal eladott darab árát teljes egészében jótékony célra, a Baptista Szeretetszolgálat Alapítvány számára ajánlja fel a Lidl. Az így összegyűlt összegből a Szeretetszolgálat szintén élelmiszereket vásárol a hátrányos helyzetű családoknak.
Több száz rászorulónak lehet szebb a karácsony
Az összefogás, a kölcsönös segítségnyújtás a Lidl Magyarországnak is a szívügye. Ezt bizonyítja többek között az is, hogy az áruházlánc hosszú évek óta szervez adománygyűjtő programot karácsonykor.
„Az idei karácsonyi kampányunkkal szeretnénk elvinni a karácsony varázsát a hátrányos helyzetű családoknak, azt pedig külön öröm, hogy ezt vásárlóinkkal együtt tehetjük meg. Nagyon örülünk, hogy a hagyományos karitatív célú adománygyűjtő kampányunk mellett áruházaink otthont adhatnak a Baptista Szeretetszolgálat rendhagyó kezdeményezésének is. Bízunk benne, hogy sok család karácsonyát tudjuk meghittebbé tenni”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
„Nagyon komoly segítség az, amit a Lidl Magyarország vállalattól a múltban és az idei esztendőben egész évben kaptunk és kapunk, rendkívül hálásak vagyunk érte, hiszen sok száz rászoruló számára tehetjük szebbé az ünnepi napokat. Olyanokat támogathatunk, akik másként talán minden remény nélkül, nélkülözve lennének kénytelenek eltölteni a karácsony ünnepét. Reméljük, minél több vásárló él majd az adományozás lehetőségével, minél több család asztalára tudunk juttatni olyan tartós élelmiszerből, amit ezek a nehéz élethelyzetbe került emberek nem lennének képesek maguknak megvásárolni. Külön örülünk annak, hogy ezzel a hajléktalanszállóinkon és a fenntartásunkban működő családok átmeneti otthonaiban élő ellátottjainkon is segíthetünk. Köszönjük a Lidl Magyarországnak, köszönjük a jószívű vásárlóknak!”
– tette hozzá Szilágyi Attila, a Baptista Szeretetszolgálat kommunikációs igazgatója.
Az adománygyűjtő kampányokról bővebb információ a Lidl Magyarország oldalán található.
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >