A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott, amelynek keretében a vásárlókkal együtt segítenek szebbé tenni a karácsonyt a rászoruló családok számára. A kezdeményezés részeként bármely Lidl áruházban 2024. november 11-24. között élelmiszeradomány-utalványokat lehet megvásárolni, az így összegyűlt adomány összegét pedig a Szeretetszolgálat élelmiszerekre váltja, hogy azok még karácsony előtt eljussanak a családokhoz.
A karácsonyi ünnepek meghittségét viszi el a rászorulóknak a Baptista Szeretetszolgálat adománygyűjtő kampánya: a cél, hogy minél több hátrányos helyzetben élő család ünnepi időszakát varázsolják szebbé.
Többféleképpen lehet segíteni
A kezdeményezéshez a Lidl Magyarország is csatlakozott, így a kampány keretében a vásárlók segítésével gyűjtenek adományokat. A Lidl-ben vásárlók a kasszazónákban található 500 forint, 800 forint, illetve 1000 forint értékű élelmiszeradomány-utalvány megvásárlásával támogathatják a Szeretetszolgálatot. A beváltott utalványokból ugyanis élelmiszercsomagokat állítanak össze a jótékonysági szervezet munkatársai és azokat még karácsony előtt eljuttatják a rászorulókhoz.
A jótékony célú utalványok mellett van más módja is a rászorulók támogatásának, ehhez pedig a Lidl karácsonyi filmjében felbukkanó plüss mosómedvét hívták segítségül. 2024. november 11-24. között Lidl Plus kuponnal kedvezményesen érhető el a plüssfigura, amelyekből minden, Lidl Plus kuponnal eladott darab árát teljes egészében jótékony célra, a Baptista Szeretetszolgálat Alapítvány számára ajánlja fel a Lidl. Az így összegyűlt összegből a Szeretetszolgálat szintén élelmiszereket vásárol a hátrányos helyzetű családoknak.
Több száz rászorulónak lehet szebb a karácsony
Az összefogás, a kölcsönös segítségnyújtás a Lidl Magyarországnak is a szívügye. Ezt bizonyítja többek között az is, hogy az áruházlánc hosszú évek óta szervez adománygyűjtő programot karácsonykor.
„Az idei karácsonyi kampányunkkal szeretnénk elvinni a karácsony varázsát a hátrányos helyzetű családoknak, azt pedig külön öröm, hogy ezt vásárlóinkkal együtt tehetjük meg. Nagyon örülünk, hogy a hagyományos karitatív célú adománygyűjtő kampányunk mellett áruházaink otthont adhatnak a Baptista Szeretetszolgálat rendhagyó kezdeményezésének is. Bízunk benne, hogy sok család karácsonyát tudjuk meghittebbé tenni”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
„Nagyon komoly segítség az, amit a Lidl Magyarország vállalattól a múltban és az idei esztendőben egész évben kaptunk és kapunk, rendkívül hálásak vagyunk érte, hiszen sok száz rászoruló számára tehetjük szebbé az ünnepi napokat. Olyanokat támogathatunk, akik másként talán minden remény nélkül, nélkülözve lennének kénytelenek eltölteni a karácsony ünnepét. Reméljük, minél több vásárló él majd az adományozás lehetőségével, minél több család asztalára tudunk juttatni olyan tartós élelmiszerből, amit ezek a nehéz élethelyzetbe került emberek nem lennének képesek maguknak megvásárolni. Külön örülünk annak, hogy ezzel a hajléktalanszállóinkon és a fenntartásunkban működő családok átmeneti otthonaiban élő ellátottjainkon is segíthetünk. Köszönjük a Lidl Magyarországnak, köszönjük a jószívű vásárlóknak!”
– tette hozzá Szilágyi Attila, a Baptista Szeretetszolgálat kommunikációs igazgatója.
Az adománygyűjtő kampányokról bővebb információ a Lidl Magyarország oldalán található.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >