A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
A Lidl Magyarország legújabb kampányában azokat az örök klasszikusokat és titkos kedvenceket helyezi a középpontba, amelyek az évek alatt legendákká váltak. A vásárlók által felfedezett és a Lidl Legends soraiba emelt termékeket – a friss vajas croissant, az Alesto dióbélt, a Milbona kávés tejitalt és a Fin Carré tejcsokoládét – rengetegen szeretik és fogyasztják, amelyeket most jelentős kedvezménnyel lehet megvásárolni. A Lidl célja, hogy mindenki hozzájuthasson a minőségi, kedvező árú termékekhez, amiben kiemelt szerep jut a vásárlók által is kedvelt, saját márkás árukínálatnak.
Az áruházlánc legújabb kampánya, a „Lidl Legends” négy olyan ikonikus terméket emel ki, amelyek az évek során kultikus státuszt vívtak ki maguknak. A diszkontlánc célja, hogy bemutassa azokat a Lidl-termékeket, amelyek minőségüknek és kedvező áruknak köszönhetően közönségkedvenccé váltak. Ezek a legendák a saját márkás termékek közül kerülnek ki, és vannak köztük olyanok, amelyek a kezdetek óta elérhetőek a kínálatban és szerves része a Lidl történetének. A Lidl Legends termékkörét így a friss, vajjal készült croissant, a 200 grammos Alesto Selection válogatott dióbél, a 330 ml-es Milbona kávés tejital több változatban (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino), illetve a 100 grammos Fin Carré tejcsokoládé alkotja. Az áruházlánc ezeket a termékeket az akciós időszakokban most jelentősen kedvezőbb áron kínálja, így azokhoz akár 44 százalékkal olcsóbban hozzá lehet jutni.
„A Lidl üzleti filozófiájának alapja, hogy a kiváló minőségből nem engedve mindig a lehető legjobb árat biztosítsuk vásárlóinknak. E stratégia megvalósításában kulcsszerepet töltenek be a saját márkás termékeink, amelyek népszerűségére, sikerességére különösen büszkék vagyunk. A munkánk talán egyik legizgalmasabb része, hogy a trendeket és a vásárlói igényeket követve folyamatosan fejlesztjük kínálatunkat, ugyanakkor megvannak azok a kulcs termékek is, amelyek éveken át a népszerűségi lista élén állnak. A Lidl Legends keretében pont ezeket a valódi klasszikussá vált termékeket ünnepeljük”
– mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.
Az áruházlánc kínálatának jelentős része saját márkás termékekre épül, amelyek a Lidl vásárlói körében rendkívül népszerűek: elég, ha csak a Pilos, a Pikok Pure, a Húsfarm vagy a Hazánk Kincsei termékeket említjük. A magyar beszállítóktól származó árucikkek, például a Pilos-termékcsalád tagjai pedig nemcsak itthon, hanem az exportpiacokon is sikeresek.
Az áruházlánc saját márkás árucikkei nem csak jó áron kaphatóak, de minőségben is felveszik a versenyt a márkás termékekkel szemben, amit a vásárlói visszajelzések mellett számos díj is igazol. Felelős és etikus vállalatként a Lidl a saját márkás termékek esetében is törekszik arra, hogy magyar beszállítókkal dolgozzon együtt és minél több hazai árucikket kínáljon.
Kapcsolódó cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szupermarketizáció 2.0, avagy új fejlődési szakaszba lépett a Lidl Szlovákiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nébih már az ünnepekre készül – indulnak a téli szezonális ellenőrzések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kihívások ellenére tartja pozícióját a magyar gazdaságban a kkv-szektor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
                    
                    
                    
					
					
					