A vásárlók fele úgy érzi, többet tud az eladóknál
A Motorola legfrissebb, karácsonyi szezont elemző kutatásából kiderül, hogy a vásárlók, internetelérést biztosító okostelefonjuknak köszönhetően tájékozottabbaknak érzik magukat a termékek, akciók, háttérrészletek tekintetében, mint a bolti alkalmazottak.
Az összes megkérdezett 61 százaléka mondta, hogy vásárlás közben használja a telefonját, főként árösszehasonlításra, a beszerzési helyek felmérésére és termékinformációk letöltésére. A válaszadók 47 százaléka vallotta, hogy hitelesebbnek tartja azt az eladót, aki modern eszközzel felszerelve ad tanácsot, tisztában van az online és offline konkurenciával. Ilyenkor a valódi vásárlási élményt és a valódi emberi kapcsolatot értékelik a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >