A vásárlók fele úgy érzi, többet tud az eladóknál
A Motorola legfrissebb, karácsonyi szezont elemző kutatásából kiderül, hogy a vásárlók, internetelérést biztosító okostelefonjuknak köszönhetően tájékozottabbaknak érzik magukat a termékek, akciók, háttérrészletek tekintetében, mint a bolti alkalmazottak.
Az összes megkérdezett 61 százaléka mondta, hogy vásárlás közben használja a telefonját, főként árösszehasonlításra, a beszerzési helyek felmérésére és termékinformációk letöltésére. A válaszadók 47 százaléka vallotta, hogy hitelesebbnek tartja azt az eladót, aki modern eszközzel felszerelve ad tanácsot, tisztában van az online és offline konkurenciával. Ilyenkor a valódi vásárlási élményt és a valódi emberi kapcsolatot értékelik a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >