A vásárlók fele úgy érzi, többet tud az eladóknál
A Motorola legfrissebb, karácsonyi szezont elemző kutatásából kiderül, hogy a vásárlók, internetelérést biztosító okostelefonjuknak köszönhetően tájékozottabbaknak érzik magukat a termékek, akciók, háttérrészletek tekintetében, mint a bolti alkalmazottak.
Az összes megkérdezett 61 százaléka mondta, hogy vásárlás közben használja a telefonját, főként árösszehasonlításra, a beszerzési helyek felmérésére és termékinformációk letöltésére. A válaszadók 47 százaléka vallotta, hogy hitelesebbnek tartja azt az eladót, aki modern eszközzel felszerelve ad tanácsot, tisztában van az online és offline konkurenciával. Ilyenkor a valódi vásárlási élményt és a valódi emberi kapcsolatot értékelik a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A világ 50 leginnovatívabb városa közé került Budapest
A Bloomberg Philanthropies 2025-ös Mayors Challenge versenyén Budapest bekerült a…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >