A vásárlók érdekében maradnak a kedvezményes élelmiszerárak a Lidlben
Továbbra is megmaradnak a kedvezményes árak és az akciók a Lidl Magyarország áruházaiban. Bár a Nemzetgazdasági Minisztérium határozatának értelmében július 1-től a hazai áruházláncoknak már nem kötelező hatóságilag az árengedmények alkalmazása, a piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc folytatja az árak “befagyasztását” és tartós árcsökkentési programjának keretében újabb 100 termék árát csökkenti. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy az élelmiszereket – köztük a magyar termelőktől és beszállítóktól származó, illetve sajátmárkás termékeket – a lehető legjobb áron kínálja a vásárlói számára.
Tovább folytatja akciós politikáját a Lidl és noha a kötelező akciók megszűntek, az akciós termékek száma a jövőben sem fog csökkenni a diszkontláncnál. A vállalat folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói igényeket és minden esetben arra reagálva dönt arról, hogy hétről-hétre mely árucikkekhez juthatnak olcsóbban a vásárlók. Emellett megmarad a már jól ismert tartós árcsökkentési program is, aminek köszönhetően 2024. májusában már 700 termék volt tartósan olcsóbb az egy évvel ezelőttihez képest. Ráadásul most újabb 100 termék kerül majd tartósan kevesebbe, amelyek között felvágottak, friss húsok, pékáruk, tejek és tejtermékek, kávék, grilltermékek, csokoládék és ostyák egyaránt megtalálhatóak. Így például csökken az ára a Hazánk Kincsei nemespenészes szaláminak, a Dulano light bécsi virslinek, a klasszikus ciabattának, az epres fánknak, vagy éppen az Alesto diákcsemegének. Az árcsökkentés mértéke pedig akár a 33%-ot is elérheti.
Az áruházlánc a tartósan alacsony árak és a hétről-hétre megújuló akciók mellett a Lidl Plus hűségprogramja keretében még több akciót kínál. A felhasználók számára a különféle ajánlatokban szereplő kedvezmények automatikusan levonásra kerülnek a kasszánál, míg az egyedi kuponok aktiválásával szintén jelentős összeg megspórolható.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >