A vásárlók érdekében maradnak a kedvezményes élelmiszerárak a Lidlben
Továbbra is megmaradnak a kedvezményes árak és az akciók a Lidl Magyarország áruházaiban. Bár a Nemzetgazdasági Minisztérium határozatának értelmében július 1-től a hazai áruházláncoknak már nem kötelező hatóságilag az árengedmények alkalmazása, a piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc folytatja az árak “befagyasztását” és tartós árcsökkentési programjának keretében újabb 100 termék árát csökkenti. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy az élelmiszereket – köztük a magyar termelőktől és beszállítóktól származó, illetve sajátmárkás termékeket – a lehető legjobb áron kínálja a vásárlói számára.

Marad a tartós árcsökkentési program
Tovább folytatja akciós politikáját a Lidl és noha a kötelező akciók megszűntek, az akciós termékek száma a jövőben sem fog csökkenni a diszkontláncnál. A vállalat folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói igényeket és minden esetben arra reagálva dönt arról, hogy hétről-hétre mely árucikkekhez juthatnak olcsóbban a vásárlók. Emellett megmarad a már jól ismert tartós árcsökkentési program is, aminek köszönhetően 2024. májusában már 700 termék volt tartósan olcsóbb az egy évvel ezelőttihez képest. Ráadásul most újabb 100 termék kerül majd tartósan kevesebbe, amelyek között felvágottak, friss húsok, pékáruk, tejek és tejtermékek, kávék, grilltermékek, csokoládék és ostyák egyaránt megtalálhatóak. Így például csökken az ára a Hazánk Kincsei nemespenészes szaláminak, a Dulano light bécsi virslinek, a klasszikus ciabattának, az epres fánknak, vagy éppen az Alesto diákcsemegének. Az árcsökkentés mértéke pedig akár a 33%-ot is elérheti.
Az áruházlánc a tartósan alacsony árak és a hétről-hétre megújuló akciók mellett a Lidl Plus hűségprogramja keretében még több akciót kínál. A felhasználók számára a különféle ajánlatokban szereplő kedvezmények automatikusan levonásra kerülnek a kasszánál, míg az egyedi kuponok aktiválásával szintén jelentős összeg megspórolható.
Kapcsolódó cikkeink
Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl kontra cukrászdák: olcsóbban kínálja az „Álmodozót” az áruházlánc, nem mindenkinek tetszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kistelepülések lakosságát sújtja leginkább Lázár rendelete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 578 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vége az olcsó „kacatrendelésnek”: vám és adó vár a kiscsomagokra az USA-ban, hamarosan az EU-ban is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >