A vásárlók érdekében maradnak a kedvezményes élelmiszerárak a Lidlben
Továbbra is megmaradnak a kedvezményes árak és az akciók a Lidl Magyarország áruházaiban. Bár a Nemzetgazdasági Minisztérium határozatának értelmében július 1-től a hazai áruházláncoknak már nem kötelező hatóságilag az árengedmények alkalmazása, a piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc folytatja az árak “befagyasztását” és tartós árcsökkentési programjának keretében újabb 100 termék árát csökkenti. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy az élelmiszereket – köztük a magyar termelőktől és beszállítóktól származó, illetve sajátmárkás termékeket – a lehető legjobb áron kínálja a vásárlói számára.

Marad a tartós árcsökkentési program
Tovább folytatja akciós politikáját a Lidl és noha a kötelező akciók megszűntek, az akciós termékek száma a jövőben sem fog csökkenni a diszkontláncnál. A vállalat folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói igényeket és minden esetben arra reagálva dönt arról, hogy hétről-hétre mely árucikkekhez juthatnak olcsóbban a vásárlók. Emellett megmarad a már jól ismert tartós árcsökkentési program is, aminek köszönhetően 2024. májusában már 700 termék volt tartósan olcsóbb az egy évvel ezelőttihez képest. Ráadásul most újabb 100 termék kerül majd tartósan kevesebbe, amelyek között felvágottak, friss húsok, pékáruk, tejek és tejtermékek, kávék, grilltermékek, csokoládék és ostyák egyaránt megtalálhatóak. Így például csökken az ára a Hazánk Kincsei nemespenészes szaláminak, a Dulano light bécsi virslinek, a klasszikus ciabattának, az epres fánknak, vagy éppen az Alesto diákcsemegének. Az árcsökkentés mértéke pedig akár a 33%-ot is elérheti.
Az áruházlánc a tartósan alacsony árak és a hétről-hétre megújuló akciók mellett a Lidl Plus hűségprogramja keretében még több akciót kínál. A felhasználók számára a különféle ajánlatokban szereplő kedvezmények automatikusan levonásra kerülnek a kasszánál, míg az egyedi kuponok aktiválásával szintén jelentős összeg megspórolható.
Kapcsolódó cikkeink
2030-ra jelentősen csökkentené az új műanyag használatát a Schwarz Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos adománygyűjtést indít a Magyar Vöröskereszt és a PENNY Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Láthatatlan kockázat a láncban – Mikroműanyagok az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: karrierlabor a valóságban: a fiatal vezetők nem félnek a felelősségtől
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

