A vásárlók díját a SPAR Magyarország kapta
Vásárlói nívódíjat kapott a SPAR Magyarország a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 versenyen. Az elismerés jelentőségéről Maczelka Márkot, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetőjét kérdeztük.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
– Milyen jelentősége van a SPAR számára a versenyeken elért sikereknek?
– A SPAR Magyarország számára a kereskedelmi szektor egyik meghatározó szereplőjeként nagyon fontosak a különféle szakmai megmérettetések, de talán a legfontosabb az, hogy a vásárlóink mit gondolnak rólunk. Ezért is nagy öröm, hogy az elmúlt időszakban több rangos elismeréssel díjazták vállalatunk kezdeményezéseit, és nemcsak szakmai, hanem a vásárlói oldalról is elismerik erőfeszítéseinket. Ilyen a Vásárlói nívódíj is, amelyet mindkét alkalommal, amikor odaítélték, a SPAR kapta meg.
– Mekkora arányt képviselnek a magyar termékek a SPAR kínálatában?
– A jó minőségű magyar élelmiszerek száma minden évben nő a SPAR Magyarország választékában, ezzel hozzájárulva a hazai vállalkozások, valamint az agrárium és a feldolgozóipar fejlődéséhez. Az élelmiszer-termékterületen 90% feletti arányban hazai beszerzési forrásokkal dolgozunk, közöttük is évről évre egyre nagyobb arányban kapnak helyet a MAGYAR TERMÉK védjeggyel ellátott termékek. A SPAR márkatermékek tekintetében is folyamatos a fejlődés, 2024-ben már közel 4200 árucikk érhető el a vállalat 40 saját termékcsaládjának égisze alatt. Ezeket a határainkon túl is megismerhetik a vásárlók: a horvát, szlovák és szlovén exportunk révén csaknem 50 hazai saját márkás termék kerül a külföldi SPAR-üzletek polcaira.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/REF-nivodij-SPAR_opt-300x200.jpeg)
A díjat átvette: Várkonyi Krisztina, a SPAR beszerzési cégvezetője
– A SPAR néhány éve előremutató programot indított a hazai kisvállalkozók számára. Hol tart ez most?
– A Régiók Kincsei programunkkal a hazai kistermelők piacra jutását segítjük: a SPAR csak Magyarországon gyártott, lehetőleg hazai alapanyagból készült terméket válogat e program keretében az áruházai kínálatába, amelyeknél fontos, hogy kötődjenek az adott régióhoz, értéket teremtsen vele a gyártója. Nagy öröm számunkra, hogy már több mint 500 termék került be az üzletek kínálatába. A kistermelők, kézműves cégek, kisebb borászatok és sörfőzdék hét regionális központunkon keresztül tudják értékesíteni termékeiket. A jövőben mindenképpen folytatni fogjuk ezt a mindenki számára előnyös stratégiát. //
Kapcsolódó cikkeink
40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >