A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult reklámfilmsorozat nagy népszerűsége ösztönözte az áruházláncot a folytatásra. A friss történetek mellett további újdonság, hogy a forgatás előtt az ALDI vásárlói véleményezték a storyboardokat, a visszajelzések pedig beépültek a szpotokba. A fogyasztókkal közösen írt reklámfilmek 2025. augusztus 26-tól láthatóak.
Négy éve kerültek adásba az ALDI egyik legsikeresebb reklámkampányának első szpotjai, a Kasszasztorik, amelyekben a vásárlók a pénztáraknál mondják el játékos szófordulatokkal és humorral az ALDI munkatársainak – és a többi vásárlónak – az áruházláncra jellemző előnyöket, kiemelve a magas minőségű termékeket, amelyekből sokat vásárolva is alacsony lesz a számla végösszege. Az egyik reklámverzió, a „Sajtfotós” azóta már közismert mémmé vált, ez is inspirálta az ALDI-t és a kreatívokat újabb folytatások elkészítésére.
Az új reklámszpotok augusztus végétől novemberig kerülnek adásba, és az ALDI sokszínű vásárlóközönségét ismét szórakoztató formában szólítják meg az alapvető üzenettel: az alacsony árak és a magas minőség együtt járnak. A reklámfilmek hagyományos hirdetések helyett inkább egy sitcom hangulatát idézik, miközben a vásárlói nézőpont mellett a kereskedelem egyéb aspektusai is megjelennek bennük.
„Az ALDI Kasszasztori korábbi sikereire épülő új sorozat egyszerre kínál könnyed szórakozást és finom edukációt, miközben hű marad az ALDI értékeihez, és megfelelő alapot biztosít a márka folyamatos akciókommunikációjához”
– mondta Csirke Dániel, a Mediator kreatív igazgatója.
Az első Kasszasztori filmekhez képest újdonság volt, hogy az ALDI a vásárlók véleményét is kikérte a forgatások előtt. A reklámkoncepciók elfogadását, továbbá a konkrét szpotok leforgatását is fókuszcsoportos kutatások előzték meg, amelyek során az NRC piackutató cég a fiataloktól a nyugdíjasokig majdnem minden korosztályt bevont, és az áruházlánc törzsvásárlói mellett azokat is megkérdezte, akik ritkábban vásárolnak az ALDI-ban. Mindezeket figyelembe véve született meg a négy új reklámszpot, amelyek közül az első kettő augusztus 26-án kerül adásba országosan országosan több mint 80 TV-csatornán.
„A Kasszasztori reklámszpotok az elmúlt hat év legsikeresebb ALDI kampányaihoz tartoznak, a reklámok közül messze erre kaptuk a kutatások során és közvetlenül a vásárlóktól is a legtöbb pozitív visszajelzést, ezért döntöttünk a folytatás mellett. A Kasszasztori új évadának négy sitcomja ismét humoros formában jeleníti meg az ALDI alapértékeit, bízunk abban, hogy a vásárlóknak legalább annyira tetszeni fog, mint az előző évad”
– mondta Stotz Erhard, az ALDI marketing és kommunikációs igazgatója a kampány indulásának kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Szeptembertől jön a digitális SZÉP-kártya – nő a keretösszeg is
Idén szeptember 1-jétől életbe lépnek a tavaly bejelentett változások a…
Tovább olvasom >