A vásárlói magatartásba enged bepillantást a beszállítóknak a Walmart új megoldása

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 07. 09:15

A vásárlók szélesebb körű megismerését lehetővé tévő információkkal szolgál a Walmart új megoldása a kiskereskedő beszállító partnereinek.

A kiskereskedelmi óriáscég Walmart Data Ventures részlege 2024. június 5-én, szerdán vezette be a Walmart Luminate átfogó adatelemzési termékcsomagon belül új, önkiszolgáló insight megoldásának, a Digital Landscapes-nek a béta verzióját, mely a vásárlók jobb megértését kívánja lehetővé tenni a beszállítók számára.

Eddig a Walmart beszállítói csak a vásárlást követően gyűjtött információk alapján hozhattak döntéseket, mostantól azonban a Digital Landscapes lehetővé teszi az online vásárlók viselkedésének nyomon követését a vásárlás előtt.

A Walmart szerint a Digital Landscapes segítségével a beszállítók megtudhatják, hogy a vásárlók hol kezdik a termékkeresést, mikor találják meg a terméket, hogyan viszonyul egy termék a kategóriában található többi termékhez, és hogyan alakul a vásárló útja az effektív vásárlásig.

A beszállítók a megoldással elemezhetik a napi elköteleződési trendeket és nyomon követhetik a forgalmat ösztönző források, így például a Walmart e-kereskedelmi oldalán és mobilalkalmazásában, külső keresőmotorokon és közösségi platformokon végzett keresések alakulását.

A Walmart először 2021-ben indította el a kategóriák teljesítményéről és a fogyasztói trendekről egységes képet nyújtó Walmart Luminate szolgáltatást. A vállalat nemrég jelentette be a platform nemzetközi kiterjesztését, ami a mexikói Walmexnél kezdődik, majd még idén a Walmart Canadánál folytatódik.

Chain Store Age

Kapcsolódó cikkeink