A vásárlói magatartásba enged bepillantást a beszállítóknak a Walmart új megoldása
A vásárlók szélesebb körű megismerését lehetővé tévő információkkal szolgál a Walmart új megoldása a kiskereskedő beszállító partnereinek.
A kiskereskedelmi óriáscég Walmart Data Ventures részlege 2024. június 5-én, szerdán vezette be a Walmart Luminate átfogó adatelemzési termékcsomagon belül új, önkiszolgáló insight megoldásának, a Digital Landscapes-nek a béta verzióját, mely a vásárlók jobb megértését kívánja lehetővé tenni a beszállítók számára.
Eddig a Walmart beszállítói csak a vásárlást követően gyűjtött információk alapján hozhattak döntéseket, mostantól azonban a Digital Landscapes lehetővé teszi az online vásárlók viselkedésének nyomon követését a vásárlás előtt.
A Walmart szerint a Digital Landscapes segítségével a beszállítók megtudhatják, hogy a vásárlók hol kezdik a termékkeresést, mikor találják meg a terméket, hogyan viszonyul egy termék a kategóriában található többi termékhez, és hogyan alakul a vásárló útja az effektív vásárlásig.
A beszállítók a megoldással elemezhetik a napi elköteleződési trendeket és nyomon követhetik a forgalmat ösztönző források, így például a Walmart e-kereskedelmi oldalán és mobilalkalmazásában, külső keresőmotorokon és közösségi platformokon végzett keresések alakulását.
A Walmart először 2021-ben indította el a kategóriák teljesítményéről és a fogyasztói trendekről egységes képet nyújtó Walmart Luminate szolgáltatást. A vállalat nemrég jelentette be a platform nemzetközi kiterjesztését, ami a mexikói Walmexnél kezdődik, majd még idén a Walmart Canadánál folytatódik.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >