A vásárlói magatartásba enged bepillantást a beszállítóknak a Walmart új megoldása
A vásárlók szélesebb körű megismerését lehetővé tévő információkkal szolgál a Walmart új megoldása a kiskereskedő beszállító partnereinek.
A kiskereskedelmi óriáscég Walmart Data Ventures részlege 2024. június 5-én, szerdán vezette be a Walmart Luminate átfogó adatelemzési termékcsomagon belül új, önkiszolgáló insight megoldásának, a Digital Landscapes-nek a béta verzióját, mely a vásárlók jobb megértését kívánja lehetővé tenni a beszállítók számára.
Eddig a Walmart beszállítói csak a vásárlást követően gyűjtött információk alapján hozhattak döntéseket, mostantól azonban a Digital Landscapes lehetővé teszi az online vásárlók viselkedésének nyomon követését a vásárlás előtt.
A Walmart szerint a Digital Landscapes segítségével a beszállítók megtudhatják, hogy a vásárlók hol kezdik a termékkeresést, mikor találják meg a terméket, hogyan viszonyul egy termék a kategóriában található többi termékhez, és hogyan alakul a vásárló útja az effektív vásárlásig.
A beszállítók a megoldással elemezhetik a napi elköteleződési trendeket és nyomon követhetik a forgalmat ösztönző források, így például a Walmart e-kereskedelmi oldalán és mobilalkalmazásában, külső keresőmotorokon és közösségi platformokon végzett keresések alakulását.
A Walmart először 2021-ben indította el a kategóriák teljesítményéről és a fogyasztói trendekről egységes képet nyújtó Walmart Luminate szolgáltatást. A vállalat nemrég jelentette be a platform nemzetközi kiterjesztését, ami a mexikói Walmexnél kezdődik, majd még idén a Walmart Canadánál folytatódik.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >