A vásárlói kosárérték növekedésével számol a SPAR húsvétkor
A járványhelyzet ellenére az áprilisi ünnep idején jelentős forgalombővüléssel kalkulál az áruházlánc. A vevők a pandémia kialakulása óta kevesebbszer, de alkalmanként jóval többet vásárolnak, az idei négynapos húsvétra készülve azonban a kereslet akár jelentősen mértékben is nőhet. A SPAR a hagyományosan bőséges ünnepi árukínálatát újdonságokkal, többek között rövid ideig elérhető, exkluzív termékekkel egészíti ki több árucsoportban is.
„A koronavírus világjárvány nagyban rányomta a bélyegét a tavalyi húsvétra, az első hullám éppen az ünnepre és az azt megelőző beszerzési időszakra esett. Az eltelt egy évben kényszerűen módosultak az üzletlátogatási szokások: a vevők kevesebb alkalommal, de esetenként többet vásárolnak. Ezért a húsvétra általában jellemző forgalombővülés idén valószínűsíthetően úgy érvényesül, hogy kiemelkedően megnő az átlagos vásárlói kosár egyszeri értéke. Normál esetben a húsvéti árucikkek és kellékek beszerzése már kora tavasszal megkezdődik és az ünnepig elhúzódik, amely vevőnként többszöri vásárlást jelent. A nagypéntek előtti nap és a húsvét előtti szombat kiemelkedő forgalmat jelent, mert ezen napok közül legalább az egyiken szinte mindenki elmegy vásárolni a hétvégére az összesen három napot érintő zárva tartás miatt. Vállalatunk ezért már márciustól feltölti az áruházak polcait a húsvéti sláger termékekkel, sonkákkal, füstölt árukkal, kalácsokkal és bejglikkel, illetve a többi szezonális árucikkel, hogy minden pillanatban a lehető legszélesebb választék fogadja a vásárlókat mind az alacsonyabb árfekvésű, mind a prémium kategóriás termékeket illetően. Ezzel is szeretnénk segíteni vásárlóinkat abban, hogy a csúcsidőszakot elkerülve, minél kevesebb kontaktust teremtve tudjanak bevásárolni az ünnepre a járvány idején is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont ebben az évben is megnövelt kapacitással gondoskodik a komplett üzlethálózat ellátásáról. A perbáli gyártóegység idei ünnepi újdonsága a – csemegepultos és előrecsomagolt változatban is előállított – füstölt hátsó csülök. Húsvét idején a szokásosnál jóval nagyobb kereslet mutatkozik a füstölt termékek iránt, de nagy érdeklődésre számíthat a kötözött lapocka is. Emellett számos kedvelt és népszerű húsáru és húskészítmény kerül az áruházak pultjaiba, mint a SPAR páros- és parasztkolbász, az S-Budget füstölt kolbász, „Hazai, Szeretem” márkanév alatt sült-hagymás borjúmájas- és kolbász, valamint az S-Budget és a Regnum főtt-füstölt császárszalonna.
A SPAR Magyarország idén húsvétkor a húsok, húskészítmények, sonkák bővebb kínálata mellett az ilyenkor szintén kelendőbb édes és sós kalácsok, különböző töltésű és ízesítésű bejglik, sütési alapanyagok, desszertek, illetve a klasszikusabb és újabb fűszerezésű különleges sajtok választékát is szélesíti. A vállalat minden árkategóriában: a kedvezőbb árú és a prémium árkategóriás árucsoportokban egyaránt újdonságokkal készül. A sajtok és desszertek között is megjelenik a rövid ideig elérhető, exkluzív választék. Természetesen idén is erős kereslet várható a tojás iránt, különösen a SPAR választékában tavaly tavasztól elérhető szabadtartásos típus iránt is.
A fokozott érdeklődésre tekintettel a SPAR a vásárlóit bővített árukészlettel várja, amely nem csupán az ünnepi élelmiszer-választékot érinti, hanem az édességeket, a kreatív ajándékokat is, ide sorolva a húsvéti dekoráció, világítás, tojásfestés vagy a játékok széles kínálatát. A szélesebb választék azzal is együtt jár, hogy több termékkategóriában az ünnepekkor kedvelt nagyobb kiszerelések is emelt számban jelennek meg az áruházak polcain.
A vállalat az ünnep idején is számos kalóriaszegény, csökkentett cukor- és sótartalmú készítményt tart a kínálatában, illetve az élelmiszer-intoleranciával élők is megtalálhatják a számukra ideális árukat.
A SPAR Online Shop a húsvét időszakában, a Nagypéntek utáni szombaton is a megszokott idősávokban várja a vásárlói megrendeléseket a házhozszállítási és az áruházi átvételi szolgáltatás keretében. A várhatóan jóval nagyobb forgalomra a vállalat webshopja teljes kapacitással készül, de a húsvéti menü biztosítása érdekében az időben történő rendelést és a gondost tervezést javasolják a vásárlóknak.
A SPAR Magyarország húsvétkor a hagyományos választékát minden esztendőben megújítja, idén is több árukategóriában alkalmilag elérhető, exkluzív termékkel gazdagítja. A vásárlás megtervezését egy szezonális, ínyenc-katalógus is segíti.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Közel 900 milliós korszerűsítés a celldömölki SPAR szupermarketben
Modern belső teret kapott, és új grillpulttal is kiegészült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >