A vásárlói élményért felelős igazgatót nevezett ki a Tesco
A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti hazai csapatát a Tesco Magyarország. Szilva Mónika, aki több évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen, 2021 augusztusában érkezett a vállalathoz, ahol a folyamatosan változó vásárlói igényekhez igazodó marketingtevékenység irányításáért, valamint az ezen a területen végzett régiós munka összefogásáért is felel.

Szilva Mónika
A kiskereskedelem jelentős átalakuláson megy keresztül, amit a koronavírus-járvány még tovább fokozott, illetve felgyorsított. A vásárlói trendek és szokások folyamatos változására reagálva a Tesco nemrég mindhárom régiós országban, így Magyarországon is helyi marketingvezető kinevezésével erősítette meg szervezeti működését, aki a vásárlók döntéseit nyomon követve irányítja a nekik szóló kínálat és a velük való kommunikáció kialakítását.
Szilva Mónika augusztus elején csatlakozott a csapathoz vásárlói élmény igazgatóként. A szakember összesen mintegy 24 évet töltött a Nestlénél marketingterületen, ahol vezetőként a Food üzletág vezetéséért, a fogyasztói kommunikációért, valamint digitális és e-business területek irányításáért is felelt. Ezt megelőzően a vállalat Italok üzletágánál dolgozott, ahol marketingmenedzseri pozícióból előrelépve vezette a Nestlé első számú, legfontosabb divízióját, valamint régiós szintű projekteket is, többek között a NESCAFÉ márkafejlesztésekért is felelve.
„A Tesco a hazai és regionális kiskereskedelem egyik vezére, valamint a ma ismert kiskereskedelmi kultúra egyik kialakítója. Az áruházlánc számos innovatív megoldás bevezetésével járult hozzá a kereskedelem fejlesztéséhez, most pedig szintén a folyamatos fejlődésre összpontosít azzal, hogy a vásárlói igények aktuális alakulásához rugalmasan igazodó működést helyezi a középpontba. A vásárlói élmény csapat vezetőjeként feladatom a vásárlói értékek, motivációk megismerése és képviselete, valamint ezek beépítése a választék kialakításába és a vásárlói kommunikációba, ami szoros együttműködést kíván a vállalat különböző részlegeivel, illetve a régiós marketingcsapattal. Az FMCG területen szerzett tapasztalatom kiterjed többek között az üzletfejlesztésre, a márkaépítésre és a digitális alapú új modellek kialakítására. Bízom benne, hogy ezzel a széles üzleti rálátással segíteni tudom a Tescót az agilis működés napi szintű, gyakorlati megvalósításában. A változás mindig újabb lehetőség a fejlődésre, amit együtt sikerrel meg tudunk valósítani”
– mondta az új igazgató.
Szilva Mónika számára a tehetségek fejlesztése is fontos, így mentorként több mint három éve vesz részt startupokat segítő üzleti programban, valamint évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >