A vásárlói élményért felelős igazgatót nevezett ki a Tesco
A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti hazai csapatát a Tesco Magyarország. Szilva Mónika, aki több évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen, 2021 augusztusában érkezett a vállalathoz, ahol a folyamatosan változó vásárlói igényekhez igazodó marketingtevékenység irányításáért, valamint az ezen a területen végzett régiós munka összefogásáért is felel.

Szilva Mónika
A kiskereskedelem jelentős átalakuláson megy keresztül, amit a koronavírus-járvány még tovább fokozott, illetve felgyorsított. A vásárlói trendek és szokások folyamatos változására reagálva a Tesco nemrég mindhárom régiós országban, így Magyarországon is helyi marketingvezető kinevezésével erősítette meg szervezeti működését, aki a vásárlók döntéseit nyomon követve irányítja a nekik szóló kínálat és a velük való kommunikáció kialakítását.
Szilva Mónika augusztus elején csatlakozott a csapathoz vásárlói élmény igazgatóként. A szakember összesen mintegy 24 évet töltött a Nestlénél marketingterületen, ahol vezetőként a Food üzletág vezetéséért, a fogyasztói kommunikációért, valamint digitális és e-business területek irányításáért is felelt. Ezt megelőzően a vállalat Italok üzletágánál dolgozott, ahol marketingmenedzseri pozícióból előrelépve vezette a Nestlé első számú, legfontosabb divízióját, valamint régiós szintű projekteket is, többek között a NESCAFÉ márkafejlesztésekért is felelve.
„A Tesco a hazai és regionális kiskereskedelem egyik vezére, valamint a ma ismert kiskereskedelmi kultúra egyik kialakítója. Az áruházlánc számos innovatív megoldás bevezetésével járult hozzá a kereskedelem fejlesztéséhez, most pedig szintén a folyamatos fejlődésre összpontosít azzal, hogy a vásárlói igények aktuális alakulásához rugalmasan igazodó működést helyezi a középpontba. A vásárlói élmény csapat vezetőjeként feladatom a vásárlói értékek, motivációk megismerése és képviselete, valamint ezek beépítése a választék kialakításába és a vásárlói kommunikációba, ami szoros együttműködést kíván a vállalat különböző részlegeivel, illetve a régiós marketingcsapattal. Az FMCG területen szerzett tapasztalatom kiterjed többek között az üzletfejlesztésre, a márkaépítésre és a digitális alapú új modellek kialakítására. Bízom benne, hogy ezzel a széles üzleti rálátással segíteni tudom a Tescót az agilis működés napi szintű, gyakorlati megvalósításában. A változás mindig újabb lehetőség a fejlődésre, amit együtt sikerrel meg tudunk valósítani”
– mondta az új igazgató.
Szilva Mónika számára a tehetségek fejlesztése is fontos, így mentorként több mint három éve vesz részt startupokat segítő üzleti programban, valamint évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >