A vásárlói élményért felelős igazgatót nevezett ki a Tesco
A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti hazai csapatát a Tesco Magyarország. Szilva Mónika, aki több évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen, 2021 augusztusában érkezett a vállalathoz, ahol a folyamatosan változó vásárlói igényekhez igazodó marketingtevékenység irányításáért, valamint az ezen a területen végzett régiós munka összefogásáért is felel.

Szilva Mónika
A kiskereskedelem jelentős átalakuláson megy keresztül, amit a koronavírus-járvány még tovább fokozott, illetve felgyorsított. A vásárlói trendek és szokások folyamatos változására reagálva a Tesco nemrég mindhárom régiós országban, így Magyarországon is helyi marketingvezető kinevezésével erősítette meg szervezeti működését, aki a vásárlók döntéseit nyomon követve irányítja a nekik szóló kínálat és a velük való kommunikáció kialakítását.
Szilva Mónika augusztus elején csatlakozott a csapathoz vásárlói élmény igazgatóként. A szakember összesen mintegy 24 évet töltött a Nestlénél marketingterületen, ahol vezetőként a Food üzletág vezetéséért, a fogyasztói kommunikációért, valamint digitális és e-business területek irányításáért is felelt. Ezt megelőzően a vállalat Italok üzletágánál dolgozott, ahol marketingmenedzseri pozícióból előrelépve vezette a Nestlé első számú, legfontosabb divízióját, valamint régiós szintű projekteket is, többek között a NESCAFÉ márkafejlesztésekért is felelve.
„A Tesco a hazai és regionális kiskereskedelem egyik vezére, valamint a ma ismert kiskereskedelmi kultúra egyik kialakítója. Az áruházlánc számos innovatív megoldás bevezetésével járult hozzá a kereskedelem fejlesztéséhez, most pedig szintén a folyamatos fejlődésre összpontosít azzal, hogy a vásárlói igények aktuális alakulásához rugalmasan igazodó működést helyezi a középpontba. A vásárlói élmény csapat vezetőjeként feladatom a vásárlói értékek, motivációk megismerése és képviselete, valamint ezek beépítése a választék kialakításába és a vásárlói kommunikációba, ami szoros együttműködést kíván a vállalat különböző részlegeivel, illetve a régiós marketingcsapattal. Az FMCG területen szerzett tapasztalatom kiterjed többek között az üzletfejlesztésre, a márkaépítésre és a digitális alapú új modellek kialakítására. Bízom benne, hogy ezzel a széles üzleti rálátással segíteni tudom a Tescót az agilis működés napi szintű, gyakorlati megvalósításában. A változás mindig újabb lehetőség a fejlődésre, amit együtt sikerrel meg tudunk valósítani”
– mondta az új igazgató.
Szilva Mónika számára a tehetségek fejlesztése is fontos, így mentorként több mint három éve vesz részt startupokat segítő üzleti programban, valamint évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >