A vásárlói élmény az új versenyelőny az e-kereskedelemben

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 10. 22. 10:19
🎧 Hallgasd a cikket:

A magyar e-kereskedelem 2024-ben 15%-kal bővült, miközben a nemzetközi szereplők, például a Temu és a SHEIN új szintre emelték a versenyt. A vásárlók ma már nemcsak gyors szállítást, hanem pontosságot és rugalmasságot is elvárnak.

Préda Máté

„A nagy nemzetközi szereplőkkel árban igen nehéz versenyezni, ezért a hazai e-kereskedők között jóval kevésbé az ár és sokkal inkább a vásárlói élmény az, ami eldönti, hogy ki lesz a nyertes”

– hangsúlyozza Préda Máté, a DODO magyarországi vezetője.

Az időablakos kiszállítás lehetővé teszi, hogy a vásárlók előre kiválasszák, pontosan mikor szeretnék átvenni rendelésüket, akár napra és órára pontosan. Egy reprezentatív hazai kutatás szerint a vásárlók 85%-a ezt az opciót részesíti előnyben, és 79%-uk szívesebben vásárol olyan webshopban, ahol elérhető ez a szolgáltatás.

A DODO saját fejlesztésű GAIA logisztikai platformja valós időben optimalizálja az útvonalakat, így a futárok pontosan dolgoznak. A rendszer már olyan partnereknél is működik, mint a Decathlon, a Samsung és a Nespresso, növelve a kézbesítés hatékonyságát.

Egyre nagyobb figyelem irányul a fenntarthatóságra is, ennek érdekében a DODO egyre több elektromos járművet használ és csökkenti ökológiai lábnyomát. Céljuk, hogy az időablakos kiszállítás az e-kereskedelem új, kényelmes és környezettudatos szabványává váljon.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink