A vásárlás új élménye a Tesco most nyíló budapesti hipermarketjében
A Budapest III. kerületi Bécsi úton található egység az első képviselője Magyarországon a Tesco új formátumú, a vásárlói élmény fokozását célzó áruházainak.
Az új hipermarket mind külsőleg,
mind a belső kialakítás tekintetében eltér
a korábban megszokottaktól. Az otthonosság, a
kellemes és tetszetős környezet, a korszerű
belsőépítészeti megoldások alkalmazása,
mind-mind egyetlen célt szolgálnak, amely nem más,
mint hogy a vásárlást – fárasztó
időtöltés helyett – igazi élménnyé
tegye.
Az áruházlánc évek
óta elkötelezett híve a környezet védelmét
szolgáló technológiák alkalmazásának,
ez alól természetesen a most nyíló
hipermarket sem kivétel. Az új egység – egy
hagyományos társához képest – közel
5%-kal kevesebb energiát használ fel és mintegy
10%-kal kevesebb a CO2 kibocsátása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >