A vásárlás új élménye a Tesco most nyíló budapesti hipermarketjében
A Budapest III. kerületi Bécsi úton található egység az első képviselője Magyarországon a Tesco új formátumú, a vásárlói élmény fokozását célzó áruházainak.
Az új hipermarket mind külsőleg,
mind a belső kialakítás tekintetében eltér
a korábban megszokottaktól. Az otthonosság, a
kellemes és tetszetős környezet, a korszerű
belsőépítészeti megoldások alkalmazása,
mind-mind egyetlen célt szolgálnak, amely nem más,
mint hogy a vásárlást – fárasztó
időtöltés helyett – igazi élménnyé
tegye.
Az áruházlánc évek
óta elkötelezett híve a környezet védelmét
szolgáló technológiák alkalmazásának,
ez alól természetesen a most nyíló
hipermarket sem kivétel. Az új egység – egy
hagyományos társához képest – közel
5%-kal kevesebb energiát használ fel és mintegy
10%-kal kevesebb a CO2 kibocsátása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >