A vásárlás új élménye a Tesco most nyíló budapesti hipermarketjében
A Budapest III. kerületi Bécsi úton található egység az első képviselője Magyarországon a Tesco új formátumú, a vásárlói élmény fokozását célzó áruházainak.
Az új hipermarket mind külsőleg,
mind a belső kialakítás tekintetében eltér
a korábban megszokottaktól. Az otthonosság, a
kellemes és tetszetős környezet, a korszerű
belsőépítészeti megoldások alkalmazása,
mind-mind egyetlen célt szolgálnak, amely nem más,
mint hogy a vásárlást – fárasztó
időtöltés helyett – igazi élménnyé
tegye.
Az áruházlánc évek
óta elkötelezett híve a környezet védelmét
szolgáló technológiák alkalmazásának,
ez alól természetesen a most nyíló
hipermarket sem kivétel. Az új egység – egy
hagyományos társához képest – közel
5%-kal kevesebb energiát használ fel és mintegy
10%-kal kevesebb a CO2 kibocsátása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >