A vásárlás új élménye a Tesco most nyíló budapesti hipermarketjében
A Budapest III. kerületi Bécsi úton található egység az első képviselője Magyarországon a Tesco új formátumú, a vásárlói élmény fokozását célzó áruházainak.
Az új hipermarket mind külsőleg,
mind a belső kialakítás tekintetében eltér
a korábban megszokottaktól. Az otthonosság, a
kellemes és tetszetős környezet, a korszerű
belsőépítészeti megoldások alkalmazása,
mind-mind egyetlen célt szolgálnak, amely nem más,
mint hogy a vásárlást – fárasztó
időtöltés helyett – igazi élménnyé
tegye.
Az áruházlánc évek
óta elkötelezett híve a környezet védelmét
szolgáló technológiák alkalmazásának,
ez alól természetesen a most nyíló
hipermarket sem kivétel. Az új egység – egy
hagyományos társához képest – közel
5%-kal kevesebb energiát használ fel és mintegy
10%-kal kevesebb a CO2 kibocsátása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >