A vásárlás helye a divat fővárosában
A digitális megoldások kerültek fókuszba a párizsi Marketing at Retail kiállitáson is. A látogatók többek között megtekinthették a 20. POPAI Awardsra nevezett 300 eladáshelyi eszközt, és betekintést nyerhettek az E-Retail és a reklámajándékok legújabb trendjeibe is.Kétévente kerül megrendezésre a francia POP-gyártók seregszemléje, a Marketing
at Retail Show (Salon de Marketing Point de Vent), amihez kapcsolódik az immár hetedik alkalommal meghirdetett POPAI Awards verseny. A látogatók számát növeli, hogy a párizsi expó metróval egyszerűen megközelíthető. A kiállítótérben a leglátványosabb és legötletesebb POP-eszközöket a versenyre nevezett displayek
és instoremegoldások bemutatója jelenti. A mintegy 90 POPgyártó több mint 300 nevezéssel jelent meg. A márkagyártók vezető menedzsereiből álló 140 fős zsűri az 50 kategóriát 10 csoportra osztva értékeli.
Mivel díjazottnak és zsűritagnak is lenni komoly szakmai elismerést jelent, a válság ellenére sem csökkent a verseny népszerűsége. A hivatalos zsűri által megszavazott eredményeket júniusban, ünnepélyes eredményhirdetéssel egybekötött gálavacsorán hirdetik ki. A magyar delegáció tetszésdíját egyértelműen az italkategóriában bemutatott árukínálók nyerték el. A bravúros megoldások közül nehéz volt választani. Praktikum szempontjából a Cameleon Group modulos, boltmérethez igazítható, többféle brand együttes bemutatására alkalmas, forgó koronás displaye emelkedett ki. A legfigyelemfelkeltőbbnek szintén ennek a cégnek a zenélő, táncoló, gyümölcsfigurás, jegestea-promóciós vitrine bizonyult.
Sokak kedvence a minőségi whiskeyket bemutató, óriás, szétnyitható utazóbőrönd
lett. A Heineken bulihordó kínálót a magyar boltokban is szívesen látnánk. A zöld megoldások közül a Coca-Cola és Carrefour közös, szelektív hulladékgyűjtésre
buzdító, újrahasznosított kartonon megjelenítettpromóciója keltett feltűnést.
A kiállításon kiemelt figyelmet kaptak a digitális POPeszközök. Több standon megjelentek az embermagasságú, érintőképernyős kommunikátorok, sőt ezek vízszintes, bemutatóasztalnak használt változatai is. Külön szekcióban vonultak fel a speciális alapanyagokat, textíliákat gyártó cégek. A világítás- és illatmarketing
is képviseltette magát. Az E-Retail témakörében a kutatástól az integrált rendszerekig
számos, a jövő kereskedelméhez kapcsolódó megoldást ismerhettek meg az érdeklődők. Az internetes vevőkapcsolatok leginnovatívabb képviselői a reklámajándék-forgalmazók közül kerültek ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >