A vásárlás evolúciója
A fejlődés útja az egyre növekvő választék – szögezi le Tracy Bagshow, a Service Innovation Group marketingigazgatója. A 21. századi vásárlók általában lakóhelyüktől karnyújtásnyira, a „minden elképzelhetőt egy helyen” kényelmétől elkényeztetve vásárolnak. Ezentúl már nem a cikkelemszám emelésére, hanem a hatékonyságnövelés és élményszerzés lehetőségeinek bővítésére kell a kereskedőknek hangsúlyt fektetni. Sikeres példa a szeptemberben Angliában megnyílt Tesco „drive-thru” modellje, ahol a gyorséttermekből ismert módszerrel rakják az előre egyeztetett időpontra érkező autósok csomagtartójába az interneten kiválasztott, kifizetett és összeállított bevásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >