A vásárlás evolúciója
A fejlődés útja az egyre növekvő választék – szögezi le Tracy Bagshow, a Service Innovation Group marketingigazgatója. A 21. századi vásárlók általában lakóhelyüktől karnyújtásnyira, a „minden elképzelhetőt egy helyen” kényelmétől elkényeztetve vásárolnak. Ezentúl már nem a cikkelemszám emelésére, hanem a hatékonyságnövelés és élményszerzés lehetőségeinek bővítésére kell a kereskedőknek hangsúlyt fektetni. Sikeres példa a szeptemberben Angliában megnyílt Tesco „drive-thru” modellje, ahol a gyorséttermekből ismert módszerrel rakják az előre egyeztetett időpontra érkező autósok csomagtartójába az interneten kiválasztott, kifizetett és összeállított bevásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >