A vásárlás evolúciója
A fejlődés útja az egyre növekvő választék – szögezi le Tracy Bagshow, a Service Innovation Group marketingigazgatója. A 21. századi vásárlók általában lakóhelyüktől karnyújtásnyira, a „minden elképzelhetőt egy helyen” kényelmétől elkényeztetve vásárolnak. Ezentúl már nem a cikkelemszám emelésére, hanem a hatékonyságnövelés és élményszerzés lehetőségeinek bővítésére kell a kereskedőknek hangsúlyt fektetni. Sikeres példa a szeptemberben Angliában megnyílt Tesco „drive-thru” modellje, ahol a gyorséttermekből ismert módszerrel rakják az előre egyeztetett időpontra érkező autósok csomagtartójába az interneten kiválasztott, kifizetett és összeállított bevásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Középkori tárnákat kellett megerősíteni, hogy a helyükre kerülhessenek a Dreher új, monumentális tartályai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prémium szépség- és lifestyle üzlettel bővült az Allee kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
