A vártnál kevésbé nőtt a Sainsbury forgalma
A teljes értékesítés az üzemanyag-bevétellel együtt 8,1, a nélkül 4,5 százalékkal növekedett. Az emelkedés nagy részben az olaj magas árának köszönhető.Az egy évnél régebben
megnyitott üzletek első negyedéves forgalma 3,4
százalékkal emelkedett. A Sainsbury vezetősége
felhívta a figyelmet, hogy a növekedés elsősorban
inflációs okokra vezethető vissza és nem jelent
mennyiségi bővülést. A múlt év
utolsó negyedévében az egy évnél
régebb óta nyitvatartó boltok forgalma 4,1%-al
nőtt és a szakértők erre a negyedévre már
5% körüli bővülésre számítottak.
A cég előrejelzése
szerint a következő negyedévben az üzemanyag-bevétellel
együtt számított forgalom 7,3%-al nőhet majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >