A vártnál kevésbé nőtt a Sainsbury forgalma
A teljes értékesítés az üzemanyag-bevétellel együtt 8,1, a nélkül 4,5 százalékkal növekedett. Az emelkedés nagy részben az olaj magas árának köszönhető.Az egy évnél régebben
megnyitott üzletek első negyedéves forgalma 3,4
százalékkal emelkedett. A Sainsbury vezetősége
felhívta a figyelmet, hogy a növekedés elsősorban
inflációs okokra vezethető vissza és nem jelent
mennyiségi bővülést. A múlt év
utolsó negyedévében az egy évnél
régebb óta nyitvatartó boltok forgalma 4,1%-al
nőtt és a szakértők erre a negyedévre már
5% körüli bővülésre számítottak.
A cég előrejelzése
szerint a következő negyedévben az üzemanyag-bevétellel
együtt számított forgalom 7,3%-al nőhet majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >