A vártnál kevésbé nőtt a Sainsbury forgalma
A teljes értékesítés az üzemanyag-bevétellel együtt 8,1, a nélkül 4,5 százalékkal növekedett. Az emelkedés nagy részben az olaj magas árának köszönhető.Az egy évnél régebben
megnyitott üzletek első negyedéves forgalma 3,4
százalékkal emelkedett. A Sainsbury vezetősége
felhívta a figyelmet, hogy a növekedés elsősorban
inflációs okokra vezethető vissza és nem jelent
mennyiségi bővülést. A múlt év
utolsó negyedévében az egy évnél
régebb óta nyitvatartó boltok forgalma 4,1%-al
nőtt és a szakértők erre a negyedévre már
5% körüli bővülésre számítottak.
A cég előrejelzése
szerint a következő negyedévben az üzemanyag-bevétellel
együtt számított forgalom 7,3%-al nőhet majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >