A vártnál kevésbé esett vissza a kávéfogyasztás
A válság hazai kávéfogyasztási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálta a Valdo Café. A cég száz nagy ügyfelének tapasztalatait gyűjtötte össze egyedi interjúk formájában.
A vizsgálat kimutatta, hogy
ugyan érezhető recesszió a kávéiparban
is, de a lassan 20 éve piacon levő cég számításainál
alacsonyabb a visszaesés – mondta Kaszás László
a Valdo Café ügyvezető igazgatója.
A jelenlegi tapasztalatok alapján,
azok az emberek nem fogyasztanak kevesebb kávét, akik
eddig is teljes áron juthattak hozzá, viszont a
támogatás megvonása 20-30 százalékkal
vetette vissza a kávézási hajlandóságot
a kedvező helyzetben lévő alkalmazottaknál. A
felmérés szerint a vendéglátós
ügyfelek forgalmában sokkal gyengébb, 4-6 százalékos
visszaesés érzékelhető. Úgy tűnik, hogy
a mindennapi kávéra a válság idején
is szükségük van az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >