A vártnál kevésbé esett vissza a kávéfogyasztás
A válság hazai kávéfogyasztási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálta a Valdo Café. A cég száz nagy ügyfelének tapasztalatait gyűjtötte össze egyedi interjúk formájában.
A vizsgálat kimutatta, hogy
ugyan érezhető recesszió a kávéiparban
is, de a lassan 20 éve piacon levő cég számításainál
alacsonyabb a visszaesés – mondta Kaszás László
a Valdo Café ügyvezető igazgatója.
A jelenlegi tapasztalatok alapján,
azok az emberek nem fogyasztanak kevesebb kávét, akik
eddig is teljes áron juthattak hozzá, viszont a
támogatás megvonása 20-30 százalékkal
vetette vissza a kávézási hajlandóságot
a kedvező helyzetben lévő alkalmazottaknál. A
felmérés szerint a vendéglátós
ügyfelek forgalmában sokkal gyengébb, 4-6 százalékos
visszaesés érzékelhető. Úgy tűnik, hogy
a mindennapi kávéra a válság idején
is szükségük van az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorodnak a csomagolásokra vonatkozó előírások – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


