A vártnál kevésbé esett vissza a kávéfogyasztás
A gazdasági válságnak a hazai kávéfogyasztási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálta a Valdo Café. A cég száz nagy ügyfelének tapasztalatait gyűjtötte össze, méghozzá interjúk formájában. A vizsgálat kimutatta, hogy bár érezhető recesszió a kávéiparban is, de a lassan 20 éve piacon levő cég számításainál alacsonyabb a visszaesés – mondta Kaszás László, a Valdo Café ügyvezető igazgatója.
A jelenlegi tapasztalatok alapján azok az emberek nem fogyasztanak kevesebb kávét, akik eddig is teljes áron juthattak hozzá, viszont a támogatás megvonása 20–30 százalékkal vetette vissza a kávézási hajlandóságot a kedvező helyzetben lévő alkalmazottaknál. A felmérés szerint a vendéglátós ügyfelek forgalmában sokkal gyengébb, 4–6 százalékos visszaesés érzékelhető. Úgy tűnik, hogy a mindennapi kávéra a válság idején is szükségük van az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >