A vártnál kevésbé esett vissza a kávéfogyasztás
A gazdasági válságnak a hazai kávéfogyasztási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálta a Valdo Café. A cég száz nagy ügyfelének tapasztalatait gyűjtötte össze, méghozzá interjúk formájában. A vizsgálat kimutatta, hogy bár érezhető recesszió a kávéiparban is, de a lassan 20 éve piacon levő cég számításainál alacsonyabb a visszaesés – mondta Kaszás László, a Valdo Café ügyvezető igazgatója.
A jelenlegi tapasztalatok alapján azok az emberek nem fogyasztanak kevesebb kávét, akik eddig is teljes áron juthattak hozzá, viszont a támogatás megvonása 20–30 százalékkal vetette vissza a kávézási hajlandóságot a kedvező helyzetben lévő alkalmazottaknál. A felmérés szerint a vendéglátós ügyfelek forgalmában sokkal gyengébb, 4–6 százalékos visszaesés érzékelhető. Úgy tűnik, hogy a mindennapi kávéra a válság idején is szükségük van az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >