A vártnál kevésbé esett vissza a kávéfogyasztás
A gazdasági válságnak a hazai kávéfogyasztási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálta a Valdo Café. A cég száz nagy ügyfelének tapasztalatait gyűjtötte össze, méghozzá interjúk formájában. A vizsgálat kimutatta, hogy bár érezhető recesszió a kávéiparban is, de a lassan 20 éve piacon levő cég számításainál alacsonyabb a visszaesés – mondta Kaszás László, a Valdo Café ügyvezető igazgatója.
A jelenlegi tapasztalatok alapján azok az emberek nem fogyasztanak kevesebb kávét, akik eddig is teljes áron juthattak hozzá, viszont a támogatás megvonása 20–30 százalékkal vetette vissza a kávézási hajlandóságot a kedvező helyzetben lévő alkalmazottaknál. A felmérés szerint a vendéglátós ügyfelek forgalmában sokkal gyengébb, 4–6 százalékos visszaesés érzékelhető. Úgy tűnik, hogy a mindennapi kávéra a válság idején is szükségük van az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
