A vártnál kevésbé esett vissza a kávéfogyasztás
A gazdasági válságnak a hazai kávéfogyasztási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálta a Valdo Café. A cég száz nagy ügyfelének tapasztalatait gyűjtötte össze, méghozzá interjúk formájában. A vizsgálat kimutatta, hogy bár érezhető recesszió a kávéiparban is, de a lassan 20 éve piacon levő cég számításainál alacsonyabb a visszaesés – mondta Kaszás László, a Valdo Café ügyvezető igazgatója.
A jelenlegi tapasztalatok alapján azok az emberek nem fogyasztanak kevesebb kávét, akik eddig is teljes áron juthattak hozzá, viszont a támogatás megvonása 20–30 százalékkal vetette vissza a kávézási hajlandóságot a kedvező helyzetben lévő alkalmazottaknál. A felmérés szerint a vendéglátós ügyfelek forgalmában sokkal gyengébb, 4–6 százalékos visszaesés érzékelhető. Úgy tűnik, hogy a mindennapi kávéra a válság idején is szükségük van az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >Kávévilágnapi érdekességek, amiket nem tudtál a McCaféról
A McCafé az elmúlt 21 évben honosodott meg a magyar…
Tovább olvasom >