A vártnál is jobban zárta az első negyedévet a Carlsberg
Az első három hónap adózás előtti eredménye 402 millió dán korona volt, szemben az egy évvel korábbi 319 millióval.
A világ hatodik legnagyobb sörcége 14 százalékkal növelte forgalmát a vizsgált
időszakban, az értékesítés árbevétele 8,9 milliárd korona volt a várt 8,3
milliárddal szemben. A forgalmat a Scottish & Newcastle-val működtetett
kelet-európai közös cége, a BBH eladásai húzták.
A Carlsberg felfelé módosította egész éves előrejelzését, az eredmény e szerint
a korábbi 4,5 helyett 4,7, az értékesítés pedig 5 helyett 7 százalékkal bővül
idén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >