A válság és a járvány nehéz helyzetbe hozta az utazási piacot
Az utazási piacot alaposan megrázta a gazdasági válság és a sertésinfluenza, pedig korábban kezdett átalakulni a piac, előretört az online utazásszervezés – számol be róla a Menedzsment Fórum.
A folyamat nem állt meg, de lelassult, Magyarországnak pedig egyébként is van némi lemaradása. Nálunk az utazásszervezések 28 százaléka történik interneten, míg ez a szám az Egyesült Államokban 40 százalék körül van – derül ki a Google által végzett felmérésekből. A fapados légitársaságok foglalásaik 98 százalékát az interneten keresztül bonyolítják. Az internetes utazásszervezést még tanítani kell Magyarországon – mondta Andrew Poznak, a Google utazási részlegének kelet-közép-európai vezetője. Ennek ellenére a szakember érzékeli a magyarok nyitottságát e téren. Tapasztalatai szerint a magyar piac több sajátossággal is rendelkezik: például nagyon erős a belső – elsősorban a Balaton környéki – turizmus, továbbá az online utazási ajánlatok közti "bogarászásokban" a nők jobbak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >