A válság ellenére nőtt a Danone adózott eredménye
A tejtermékek értékesítésében világelső Danone 722 millió eurós adózott eredményt jelentett az idei első félévről, 7,6 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A bevétel január és június között 1,6 százalékkal 7,5 milliárd euróra emelkedett.
A bébiételek forgalma 7,4 százalékkal, a táplálékkiegészítők forgalma 8,8 százalékkal bővült,miközben a tejtermékeké és az ásványvizeké csökkent. A jövőre nézve biztató, hogy a friss tejtermékek piacán Lengyelországban, Magyarországon és az Egyesült Államokban ez év elejétől kipróbált és bevált – főleg árcsökkentésből és reklámból álló – piacmegdolgozó módszereket a Danone más piacain is bevezetik, mindenekelőtt Franciaországban, Oroszországban és Mexikóban.
A Danone az ásványvizek és a bébiételek forgalmazásában a második, a táplálékkiegészítőknél a harmadik a világon – közölte az MTI Eco.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >