A válság ellenére nőtt a Danone adózott eredménye
A tejtermékek értékesítésében világelső Danone 722 millió eurós adózott eredményt jelentett az idei első félévről, 7,6 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A bevétel január és június között 1,6 százalékkal 7,5 milliárd euróra emelkedett.
A bébiételek forgalma 7,4 százalékkal, a táplálékkiegészítők forgalma 8,8 százalékkal bővült,miközben a tejtermékeké és az ásványvizeké csökkent. A jövőre nézve biztató, hogy a friss tejtermékek piacán Lengyelországban, Magyarországon és az Egyesült Államokban ez év elejétől kipróbált és bevált – főleg árcsökkentésből és reklámból álló – piacmegdolgozó módszereket a Danone más piacain is bevezetik, mindenekelőtt Franciaországban, Oroszországban és Mexikóban.
A Danone az ásványvizek és a bébiételek forgalmazásában a második, a táplálékkiegészítőknél a harmadik a világon – közölte az MTI Eco.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >