A válság ellenére nőtt a Danone adózott eredménye

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 07. 27. 00:05

A tejtermékek értékesítésében világelső Danone 722 millió eurós adózott eredményt jelentett az idei első félévről, 7,6 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A bevétel január és június között 1,6 százalékkal 7,5 milliárd euróra emelkedett.

A bébiételek forgalma 7,4 százalékkal, a táplálékkiegészítők forgalma 8,8 százalékkal bővült,miközben a tejtermékeké és az ásványvizeké csökkent. A jövőre nézve biztató, hogy a friss tejtermékek piacán Lengyelországban, Magyarországon és az Egyesült Államokban ez év elejétől kipróbált és bevált – főleg árcsökkentésből és reklámból álló – piacmegdolgozó módszereket a Danone más piacain is bevezetik, mindenekelőtt Franciaországban, Oroszországban és Mexikóban.
A Danone az ásványvizek és a bébiételek forgalmazásában a második, a táplálékkiegészítőknél a harmadik a világon – közölte az MTI Eco.




Kapcsolódó cikkeink