A UPS új digitális programja az e-kereskedelem minden igényét kiszolgálja
A UPS bejelentette új stratégiáját, mellyel iparági vezető szolgáltatásait még szélesebb körben elérhetőbbé teszi egy sor stratégiai együttműködés és megállapodás révén, melynek összefoglaló neve a UPS digitális hozzáférés program (UPS Digital Access Program).
Ahogy a kereskedelem folyamatosan változik, úgy a UPS is egyre inkább előtérbe helyezte az e-kereskedelmet fejlesztései során, mind a hálózat bővítése, mind az új szolgáltatások terén. A cég a gyorsabb kiszállítás, nagyobb láthatóság és a kiszállítási lehetőségek szélesebb körével segíti az e-kereskedelem vásárlóit. Az új digitális szolgáltatás kapcsán a UPS vezető digitális platformokkal köt elsőbbségi megegyezéseket. Ezek a platformok mostantól zökkenőmentesen kínálnak kedvezményes szállítási díjakat és egyéb szállítási és logisztikai szolgáltatásokat a kereskedőknek, így egyre több online vásárlás során találkozhatnak az ügyfelek a UPS-szel.
“Azzal, hogy a UPS-t számos népszerű e-kereskedelmi platformba beágyazzuk, még több kereskedő számára lesznek elérhetők a UPS széleskörű, megbízható szolgáltatásai, több mint 220 országba téve lehetővé számukra a szállítás – mondta el Kevin Warren, UPS marketing igazgatója. – Még több KKV fér hozzá a UPS rendszeréhez, így segíthetjük őket a komoly verseny jellemezte e-kereskedelmi piacon feléjük billenteni a mérleg nyelvét.”
Az online B2B és B2C tranzakciók száma sem mutat megakadást. Becslések szerint a globális e-kereskedelem a 3,5 trillió dollár értékű értékesítési bázisról 6,5 trillióra növekszik majd 2023-ra. Ennek természetesen a szállítmányozási iparra is komoly hatása van a megnövekedett volumen révén, de emellett a teljes értéklánc, a készletezéstől a megrendeléskezelésen át a kézbesítésig és visszaküldésig is digitalizálódik.
A UPS új digitális programja révén az e-kereskedelmi platformok mindezeket a szolgáltatásokat összefüggően tudja kezelni. Így az kisebb cégek is a legnagyobb e-kereskedelmi vállalatóriások szolgáltatási minőségét nyújthatják vásárlóiknak.
A program keretében a UPS együttműködésre lépett a Stamps.com, a vezető e-kereskedelmi szállítmányozási szoftver szolgáltatóval. Ennek kapcsán a UPS kedvezményes szolgáltatást nyújthat a Stamps.com több mint 740.000 ügyfelének. A Stamps.com olyan szállítmányozási szoftverek révén szolgálja ki a vásárlókat, mint a ShipStation, a ShippingEasy, aShipWorks, a Stamps.com és az Endicia.
A UPS digitális hozzáférés programja további együttműködéseket is tartalmaz vezető e-kereskedelmi cégekkel a rendelés kezelés, webbolt hosting, szállítás és visszaküldés terén.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >2,6 milliárd eurós forgalmat ért el az Allegro 2024-ben
7%-kal nőtt és 2,6 milliárd eurós árbevételt ért el a…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >További cikkeink
Városi sétával és mozizással készül a BKK a Közlekedési Kultúra Napjára
A közlekedés résztvevőinek egymásra figyelését, a fenntartható, biztonságos, kulturált együttközlekedést…
Tovább olvasom >Macskásak inkább a magyarok – ezeket a termékeket rendelik házi kedvenceiknek
Megduplázódott a kisállat-termékek iránti kereslet az elmúlt évben a foodorán.…
Tovább olvasom >Újra Baba-Mama Kuponnapok, idén akár 50%-os kedvezmény is várja a családokat!
2025. május 8. és 11. között ismét megrendezésre kerül a…
Tovább olvasom >