A UPS új digitális programja az e-kereskedelem minden igényét kiszolgálja
A UPS bejelentette új stratégiáját, mellyel iparági vezető szolgáltatásait még szélesebb körben elérhetőbbé teszi egy sor stratégiai együttműködés és megállapodás révén, melynek összefoglaló neve a UPS digitális hozzáférés program (UPS Digital Access Program).
Ahogy a kereskedelem folyamatosan változik, úgy a UPS is egyre inkább előtérbe helyezte az e-kereskedelmet fejlesztései során, mind a hálózat bővítése, mind az új szolgáltatások terén. A cég a gyorsabb kiszállítás, nagyobb láthatóság és a kiszállítási lehetőségek szélesebb körével segíti az e-kereskedelem vásárlóit. Az új digitális szolgáltatás kapcsán a UPS vezető digitális platformokkal köt elsőbbségi megegyezéseket. Ezek a platformok mostantól zökkenőmentesen kínálnak kedvezményes szállítási díjakat és egyéb szállítási és logisztikai szolgáltatásokat a kereskedőknek, így egyre több online vásárlás során találkozhatnak az ügyfelek a UPS-szel.
“Azzal, hogy a UPS-t számos népszerű e-kereskedelmi platformba beágyazzuk, még több kereskedő számára lesznek elérhetők a UPS széleskörű, megbízható szolgáltatásai, több mint 220 országba téve lehetővé számukra a szállítás – mondta el Kevin Warren, UPS marketing igazgatója. – Még több KKV fér hozzá a UPS rendszeréhez, így segíthetjük őket a komoly verseny jellemezte e-kereskedelmi piacon feléjük billenteni a mérleg nyelvét.”
Az online B2B és B2C tranzakciók száma sem mutat megakadást. Becslések szerint a globális e-kereskedelem a 3,5 trillió dollár értékű értékesítési bázisról 6,5 trillióra növekszik majd 2023-ra. Ennek természetesen a szállítmányozási iparra is komoly hatása van a megnövekedett volumen révén, de emellett a teljes értéklánc, a készletezéstől a megrendeléskezelésen át a kézbesítésig és visszaküldésig is digitalizálódik.
A UPS új digitális programja révén az e-kereskedelmi platformok mindezeket a szolgáltatásokat összefüggően tudja kezelni. Így az kisebb cégek is a legnagyobb e-kereskedelmi vállalatóriások szolgáltatási minőségét nyújthatják vásárlóiknak.
A program keretében a UPS együttműködésre lépett a Stamps.com, a vezető e-kereskedelmi szállítmányozási szoftver szolgáltatóval. Ennek kapcsán a UPS kedvezményes szolgáltatást nyújthat a Stamps.com több mint 740.000 ügyfelének. A Stamps.com olyan szállítmányozási szoftverek révén szolgálja ki a vásárlókat, mint a ShipStation, a ShippingEasy, aShipWorks, a Stamps.com és az Endicia.
A UPS digitális hozzáférés programja további együttműködéseket is tartalmaz vezető e-kereskedelmi cégekkel a rendelés kezelés, webbolt hosting, szállítás és visszaküldés terén.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Egyre élénkebben foglalkoztatja a hazai vállalkozásokat a generációváltás
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >