A UPS és a Waymo önvezető csomagszállító autót tesztel
A UPS és az önvezető technológiák gyártására specializálódott Waymo bejelentették, hogy a maga nemében egyedülálló közös projektbe kezdtek, melynek során egy autonóm módon működő alkalmas csomagszállításra járművet tesztelnek majd Phoenix területén. Az elkövetkezendő hetekben induló együttműködés során a Waymo Chrysler Pacifica furgonjai fognak csomagokat szállítani a helyi UPS Store üzletek és a UPS szortírozó létesítménye között.
A UPS és a Waymo azt tesztelik, hogy az önvezető autók mennyiben javíthatják az ügyfelek kiszolgálását és a kiszállító hálózat hatékonyságát, miközben a hosszú távú együttműködés lehetőségeit is kidolgozzák. Az arizónai pilota-projekt során az autonóm módon működő járművet a Waymo képzett sofőrje felügyeli majd.
“A közös projektünk során azt vizsgáljuk, hogy miként segíthetik a hálózatunk működését az automatizálás és az önvezető technológiák – mondta el Scott Price, a UPS stratégiai igazgatója – A csomagok gyakoribb és gyorsabb eljuttatása a válogató létesítményeinkbe és az, hogy a csomagfeladás később is lehetségessé válik óriási értéket jelenthet az ügyfeleink számára.”
Az áruk gyakoribb mozgása mindemellett értékes raktárhelyet is felszabadít a UPS Store üzletek kiskereskedelmi ügyfelei számára.
A UPS olyan technológiákba invesztál, melyek az integrált, okos globális logisztikai hálózatát támogatják. Az elmúlt évtized során a cég a fejlett adatelemzés, a mesterséges intelligencia, az autonóm dróntechnológiák, a robotika és a telephelyi működés automatizációja terén tett komoly lépéseket.
A Waymo önvezető technológiák gyártására specializálódott technológiai vállalat, aminek küldetése az országutak biztonságának növelése. A Waymo járművei eddig mintegy 35 millió kilómétert tettek meg közúton, és több mint 16 milliárd kilóméter szimulációk során, és a cég az egyetlen önvezető járműgyártó, mely applikáción megrendelhető személyszállítási szolgáltatást is nyújt.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld szövetség a város szívében – új korszakot nyit a The Body Shop és a TOURMIX partnersége
Fenntarthatóság, közösségépítés és személyes élmény – ezek köré szerveződött a…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Késések és fennakadások a csomagküldésben: veszélyben a karácsonyi csúcsidőszak?
A hazai csomagszállító piacon egyre több probléma merül fel, amelyek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >