A Unilever a harmadik legértékesebb márka Európában
A legértékesebb márkák listáját a több mint 32 milliárd eurós piaci értékkel bíró Nokia vezeti.
Az Európai Márkaintézet kutatása szerint a finn
mobiltelefon-gyártó mögött a 30 milliárd euró értékű francia LVMH konszern van,
a harmadik helyen az angol–holland élelmiszeróriás, az Unilever végzett 25
milliárd euróval. Õket követi a Telefonica, a Vodafone, a Mercedes-Benz, a
Deutsche Telekom és a BMW. Az InBEV 16,873 milliárd eurós piaci értékével a
tizedik.
A Business Week júliusban megjelent értékelése szerint a
világranglistát a Coca-Cola vezeti, a Nokia csak az 5. helyre szorult.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >