A Unilever a harmadik legértékesebb márka Európában
A legértékesebb márkák listáját a több mint 32 milliárd eurós piaci értékkel bíró Nokia vezeti.
Az Európai Márkaintézet kutatása szerint a finn
mobiltelefon-gyártó mögött a 30 milliárd euró értékű francia LVMH konszern van,
a harmadik helyen az angol–holland élelmiszeróriás, az Unilever végzett 25
milliárd euróval. Õket követi a Telefonica, a Vodafone, a Mercedes-Benz, a
Deutsche Telekom és a BMW. Az InBEV 16,873 milliárd eurós piaci értékével a
tizedik.
A Business Week júliusban megjelent értékelése szerint a
világranglistát a Coca-Cola vezeti, a Nokia csak az 5. helyre szorult.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét: a vállalat…
Tovább olvasom >