A Unilever a harmadik legértékesebb márka Európában
A legértékesebb márkák listáját a több mint 32 milliárd eurós piaci értékkel bíró Nokia vezeti.
Az Európai Márkaintézet kutatása szerint a finn
mobiltelefon-gyártó mögött a 30 milliárd euró értékű francia LVMH konszern van,
a harmadik helyen az angol–holland élelmiszeróriás, az Unilever végzett 25
milliárd euróval. Õket követi a Telefonica, a Vodafone, a Mercedes-Benz, a
Deutsche Telekom és a BMW. Az InBEV 16,873 milliárd eurós piaci értékével a
tizedik.
A Business Week júliusban megjelent értékelése szerint a
világranglistát a Coca-Cola vezeti, a Nokia csak az 5. helyre szorult.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >