A TV2 BRANDcare – T-Home együttműködés a legjobbak között
Local Deal of the Year kategóriában a legjobbak közé jutott a Valenciában megrendezendő Festival of Media Awards versenyen a TV2-n ősszel futott T-Home márkabevezető kampány.
A Megasztár 4 köré szervezett innovatív BRANDcare megoldás a 2008-as esztendő legnagyobb és legösszetettebb reklámkampánya volt a csatornán.
A TV2 BRANDcare csapata által
kidolgozott és a TV2 képernyőjén, valamint
internetes oldalain megvalósult nagyszabású
T-Home kampány a BRANDcare innovatív megoldásainak
széles skáláját vonultatta fel. A T-Home
szpotok a Megasztár élő adásában kiemelt
felületen, osztott képernyőn – a műsor megszakítása
nélkül jelentek meg. Klasszikus szponzorációs
megoldás keretében hangsúlyosan jelent meg a
főtámogató szombatonként az élő műsor
elején és végén. A TV2 internetes
oldalain valamennyi Megasztár videó T-Home függönnyel
futott, ezen felül brandingelt háttér és
klasszikus banner megoldások is hirdették a
telekommunikációs céget, az Aktív c.
műsor pedig napi (Extra) rovatként friss híreket
sugárzott a Megaházból a T-Home támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >