A TV2 BRANDcare – T-Home együttműködés a legjobbak között
Local Deal of the Year kategóriában a legjobbak közé jutott a Valenciában megrendezendő Festival of Media Awards versenyen a TV2-n ősszel futott T-Home márkabevezető kampány.
A Megasztár 4 köré szervezett innovatív BRANDcare megoldás a 2008-as esztendő legnagyobb és legösszetettebb reklámkampánya volt a csatornán.
A TV2 BRANDcare csapata által
kidolgozott és a TV2 képernyőjén, valamint
internetes oldalain megvalósult nagyszabású
T-Home kampány a BRANDcare innovatív megoldásainak
széles skáláját vonultatta fel. A T-Home
szpotok a Megasztár élő adásában kiemelt
felületen, osztott képernyőn – a műsor megszakítása
nélkül jelentek meg. Klasszikus szponzorációs
megoldás keretében hangsúlyosan jelent meg a
főtámogató szombatonként az élő műsor
elején és végén. A TV2 internetes
oldalain valamennyi Megasztár videó T-Home függönnyel
futott, ezen felül brandingelt háttér és
klasszikus banner megoldások is hirdették a
telekommunikációs céget, az Aktív c.
műsor pedig napi (Extra) rovatként friss híreket
sugárzott a Megaházból a T-Home támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >